Et år uten en sone å forholde seg til.

Veldig bra at du har karret deg tilbake. Så slipper jeg kanskje å bli nedjammet på tlf og sosiale medier grunnet abstinensene dine. Ellers +1 til @Mathfjeld

Og du bør like denne posten, ellers kommer det til å ta laaaaang tid før remmen din er klar

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Entropy og Preacher
Nja, det er enklere å begynne med å røyke enn å slutte med det.

I det kverulerende hjørnet i dag :)
Du kverrulerer ikke min gode man. Den gang du var ung var ikke "slutte å røyke" oppfunnet. Men, en i min generasjon, eller enda verre @Wangensten sin generasjon vil kunne si at det er relativt mye vilje som skal til for å trosse dagens stigmaer tilknyttet en sneip som satser på sigarens lillebror.

• Liker
Reaksjoner: Wangensten
Å faen er du tilbake... :D:D:D;);););) Velkommen skal du være...

Må si meg enig en del @Entropy sier... Har selv vært borte fra sonen en god stund, grunnet familie.

• Liker
Reaksjoner: Entropy
Du kverrulerer ikke min gode man. Den gang du var ung var ikke "slutte å røyke" oppfunnet.
Du er klar over at en nyslått førtiåring er over snittet sensitiv for egen alder, og således kan tippes over kanten av slike sleivspark?
Michael-douglas-as-D-FENS.jpg

• Liker
Reaksjoner: Pollux og Preacher
Chaterine Cheetah Jones trøster deg vel dersom det viser seg å bli for ille?

Uansett, ikke ment som sleivspark. Mer en antydning over en svunnen tid som tildels må sies å være opphavet til den oppblomstringen vi ser blant de unge som innser at mye faktisk var bedre før.

• Liker
Reaksjoner: reim
...I desember 2014 fikk jeg en slags følelse av at det var mye repetisjon og økonomisk fokus. Selv ikke tråder om små og følgelig sære klokkemerker ble spart for besudlingen av fokus på annenhåndsverdi og det ble (sikkert i en spøkende sjargong) basunert ut at det nærmest ikke var vits i å ha noe annet enn Patek Philippe....

Veldig fint skrevet. Du er nok ikke alene her om de her tankene. Etter ha eiet praktisk tatt alle vintage rolex typer som finnes, patek, AP og begynt kjøpe samme klokker om igjen (tror jeg kjøpte MilgaussGV 4ggr) solgte jeg for 2 års siden hele klokkesamlingen min og satte inn pengene som en pensjonsfond/bryllupsgave til min da blivende fru.

Edit: Alltså en pause ifra hobbyen er veldig sundt av og til for å få litt perspektiv:)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Entropy