Erfaringer med ventelister panerai?

Medlem
22. feb. 2009
Innlegg
28
Driv å fundere på å sette meg på venteliste på pam 305. Er det feks. Mulig å hoppe ut av slike lister, hvis man ombestemmer seg?
 
Det vil jeg tro du kan. Ikke hørt om bindende ventelister, men nå har jeg heller aldri stått på en :)
 
Paramedic skrev:
Driv å fundere på å sette meg på venteliste på pam 305. Er det feks. Mulig å hoppe ut av slike lister, hvis man ombestemmer seg?

Kan være lurt å gjøre det....gjerne hos de andre Skandinaviske AD'en også. PAM'ene sendes nemlig ut til forhandlerne på noe ulike tider og gjerne ikke alltid de modellene AD har forventet å få.
I USA hevdes det av noen at det gjerne betales noe depositum i forkant. Det er normalt ikke praksis i Skandinavia !

Klart du kan hoppe av en slik liste !

305 er et flott ur, som noen av oss i Oslo Paneristi har fått sett "live" !
IMO er den dessverre i titan... ;)
 
IMG_4329.jpg


IMG_4316.jpg


IMG_4311.jpg


Absolutt en flott sak :)
 
Takk for rådet, jeg har heller ikke hatt sansen for titan ur, men det er hele sammensetningen som fasinerte meg med dette uret. Men pam 320 er også et ur jeg vurderer. Må være mulig å se urverket.....! Flotte bilder! Hadde vært rått å få sett det live!

Hilsen ny frelst :)
 
Da jeg sto på venteliste i Sveits, ble jeg fortalt at jeg ikke forpliktet meg til å kjøpe uret siden etterspørselen var så stor at de ville få solgt det uansett.

Jeg måtte betale depositum, men det var fordi uret ankom forhandleren ca. 1 måned før jeg fikk hentet det. Depositum mens jeg sto på venteliste var det altså ikke snakk om.
 
BRIO1368 skrev:
Paramedic skrev:
Hadde vært rått å få sett det live!

Hilsen ny frelst :)

Som nyfrelst burde du komme på vår Panerai GTG den 21. mars,- i så fall, gi meg snarest en lyd ! :)
Hei.
Takk for det! Hadde vært både hyggelig og morsomt. Bra utvalg av forskjellige versjoner der tenker jeg. Men det hadde vært ekstra hyggelig å kunne bidra med noe, ikke bare "snylte"he he :D kanskje det hadde vært lettere å bestemme seg for en modell. Men jeg er desverre bort reist den helga, kanskje neste gang? :)