Erfaringer med Designerklokker.no

Medlem
29. mars 2020
Innlegg
4
Sted
Trondheim
Vurderer sterkt å bestille en klokke fra designerklokker.no, men vet ikke om det er the real deal eller svindel. Noen som har erfaringer?
 
Jeg er i alle fall skeptisk spesielt når det i mars står "Vi ønsker alle våre kunder et riktig godt nytt år ":rolleyes:
Blir ikke web sia oppdatert oftere enn det mister jeg tilliten til dem.

Sant. Det skal også sies at det er flere nettsider som er legitime som ikke får med seg slike detaljer. Kan det f.eks være lurt å bestille på faktura og bruke 14 dager angrerett på bestillingen om det viser seg å være tull?
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Er uret du er ute etter, fullstendig unikt for denne siden, eller kan du skaffe det andre steder ifra?
Om du selv er skeptisk nok til å spørre deg for her, så tenker jeg at regelen 'er du i tvil, så er du ikke i tvil' kommer til sin rett.

Flere klokker jeg har sett på som jeg helt klart kan finne andre steder, men de er akkurat litt billigere fra denne siden. Nå er det ikke snakk om veldig store forskjeller i pris, så det er derfor denne nettsiden blir vurdert. Jeg spør her da det kanskje har vært noen som har bestilt fra samme side og har erfaringer. Alt utover det blir jo spekulering, men såklart, jeg forstår godt hva du mener med magefølelsen. Ville bare høre etter nonetheless:)