Erfaringer med «Kronomods Norge»?

DJM

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo
Jeg kjøpte en eldre Seiko quartz fra «Kronomods Norge» på Tise! Klokken ble sendt fra Hokksund. En helt ok, veldig enkel quartz Seiko fra 70-tallet, også avertert på selgers profil på Finn. Det ser ut til at selger har ganske stort volum på sin omsetning på Tise og Finn, og med bare gode «anmeldelser».

Klokken ble solgt med nytt batteri, men sluttet å gå etter tre måneders tid. Ingen big deal egentlig, men jeg spurte selger om han hadde noen forslag til en evt. løsning og teori om hvorfor den stoppet. Selger svarte ikke, og etter et par purremeldinger over noen dager/uker, fikk jeg et frekt, avvisende svar om at dette måtte jeg bare regne med, og ble blokkert. Tenk så uhørt å sende en helt nøytral melding med et spørsmål? :D Utfordringen er at jeg strengt tatt ikke aner hvem jeg har handlet med, siden Tise ikke oppgir organisasjonsnummer eller alternative kontaktpunkter. Tise har heller ikke svart meg, da jeg ønsket å følge opp kommunikasjonen med selger.

Har noen erfaringer med denne selgeren å dele, eller er du kanskje selv medlem av Tidssonen, «Kronomods Norge»?

PS. Jeg handlet med kredittkort og brukte betalingsløsningen i Tise, så dersom Tise ikke svarer jeg kan jeg alltids rette et formelt krav mot kredittkortselskapet/bank, men det er foreløpig grenser for hva jeg gidder for et relativt beskjedent beløp.