Erfaring med Urverket.no

Kommer ikke inn på Urverket, hverken med Explorer eller Safari :confused:

Edit:
Etter å ha lest innleggene under har jeg kommet fram til følgende:
Jeg kommer ikke inn på Ipad/PC via internettforbindelsen til GET,
men jeg kommer inn på Ipad når jeg bruker 3G/4G via Telenor :rolleyes:
 
Redigert:
Har testet Chrome, Firefox, Explorer og Safari nå, kan surfe fint alle veier både fra PC og iPad.
Mystisk at det skal være sånn forskjell.
 
Kommer ikke inn på Urverket, hverken med Explorer eller Safari :confused:

Edit:
Etter å ha lest innleggene under har jeg kommet fram til følgende:
Jeg kommer ikke inn på Ipad/PC via internettforbindelsen til GET,
men jeg kommer inn på Ipad når jeg bruker 3G/4G via Telenor :rolleyes:

Get som var problemet her også. Rart.
 
Utsalgsprisen på en gmt master 2 var forleden dag 43.000. Slo glatt til, men fikk en mail om at det dreide seg om feilprising. Sukk.
 
Ja, vær forberedt på litt ventetid om klokken ikke er på lager.

Men når det er sagt, har vel ingen noensinne kjøpt en breitling til fullpris.
 
Forøvrig hva urverket.no angår for tiden, virker det ikke som de er interesserte i å levere rolex. Oppga modell, de kontaktet meg og sa at det var 3-4 måneder levering (ikke sportsstål). Jeg oppga alternativ modell, de kontaktet meg og sa det var 3-4 måneder levering på den også. Dette er modeller jeg vet blir levert rundt om i det ganske land ukentlig.

Om ikke annet skulle jeg gjerne "lånt" til prøving på håndledd, men det er jaggu ikke bare bare å betale rolex med kredittkort over telefonen.
 
Har en kollega som handlet Omega Planet Ocean på urverket. Han fikk etter kort tid kondens inne i klokken, altså en garantisak. Urverket sa det bare var å gå til en offisiell Omega forhandler. Omega forhandler sa han måtte gå der han kjøpte den. Etter mye frem og tilbake endte det med at en annen forhandler åpnet klokka og tørket den, mot betaling. Oppdaget da at problemet var en pakning som lå feil. Urverket var til null hjelp og begge forhandlere var veldig skeptiske når de mistenkte kjøp fra urverket.
 
Har en kollega som handlet Omega Planet Ocean på urverket. Han fikk etter kort tid kondens inne i klokken, altså en garantisak. Urverket sa det bare var å gå til en offisiell Omega forhandler. Omega forhandler sa han måtte gå der han kjøpte den. Etter mye frem og tilbake endte det med at en annen forhandler åpnet klokka og tørket den, mot betaling. Oppdaget da at problemet var en pakning som lå feil. Urverket var til null hjelp og begge forhandlere var veldig skeptiske når de mistenkte kjøp fra urverket.

Omega kjøpt i utlandet kan sendes til Swatch Group i Oslo når det er en garantisak. Jeg har selv god erfaring med dette.
 
  • Liker
Reaksjoner: hakotorg