Ja , det vil jeg påstå!
Ser ofte på finn at Vintage klokker "går godt" og det "ikke skal være nødvendig med service."
Dette blir kanskje ikke et prosjekt men tenkte det var greit å vise noen bilder av hva som kan skje
i et verk som har gått tørt.
Olja i dette verket var bare en hard masse og hadde ingen smøre effekt igjen.
Verket er et Omega 552 , klokka som det kommer fra gikk tålig godt i følge selger.
Jeg betalte veldig lite for dette så jeg valgte å beholde det for å bruke verksplatene som reservedeler.
Fjærhuset , her skal det være fordypninger disse er helt borte.
Akseltapper har enten spor eller er slitt konkave.
Lageret til senterhjulet har knust , vet ikke hvorfor men trur det har sittet fast i rust.
Var noe rust på hjulet.
Ser ofte på finn at Vintage klokker "går godt" og det "ikke skal være nødvendig med service."
Dette blir kanskje ikke et prosjekt men tenkte det var greit å vise noen bilder av hva som kan skje
i et verk som har gått tørt.
Olja i dette verket var bare en hard masse og hadde ingen smøre effekt igjen.
Verket er et Omega 552 , klokka som det kommer fra gikk tålig godt i følge selger.
Jeg betalte veldig lite for dette så jeg valgte å beholde det for å bruke verksplatene som reservedeler.
Fjærhuset , her skal det være fordypninger disse er helt borte.
Akseltapper har enten spor eller er slitt konkave.
Lageret til senterhjulet har knust , vet ikke hvorfor men trur det har sittet fast i rust.
Var noe rust på hjulet.
Redigert: