Er nato mer behagelig enn rem?

Vet at smaken er som baken og bra er det :D men Nato er som joggesko til dress eller
17" hjul på en Porsche Cayenne, definitvt ikke pent!

Ikke ødelegg Rolex og andre ur som ikke kler Nato reim, det ligger i ordet hvor den hører hjemme.

Ser ikke helt hva politisk tilhørighet har med remvalg å gjøre:confused: Men for å følge retorikken din ser jeg ingen grunn til at SV-velgere skulle ha noe i mot en billig og enkel nylonrem, som koster så lite at til og med uføretrygdede kan kjøpe uten å spare...
Se hvordan Djupedal kler seg, han er den eneste jeg vet om som kunne komplettert et antrekk med en nato;)

Det var vel mest fordi SV har nei til Nato i sitt partiprogram...;)

Er nato pent til dress/skjorter ? Noen som har noen bilder å vise frem ? :D

Ett bilde er kanskje mer kjent enn andre ..hehe (ok - jeg innrømmer - særlig pent var ikke akkurat denne komboen, men ikke ufint heller. Legg merke til at remmen er alt for smal)

bond-goldfinger-strap-big.jpg

En annen kar i samme bransje
(jeg må si dette ser meget gromt ut...Submariner 6538)
Daniel-Craig-James-Bond-Rolex-Submariner-6538-Again.jpg

Forresten, angående Nato - er det bortimot den beste indikasjonen på at man har med en WIS å gjøre dersom han(hun) har klokken på natorem?

Jeg har til dags dato enda ikke sett noen gå med natorem UTEN at det er en person med over snittet interesse for klokker. At det finnes mange eiere av Rolex, Breitling, PP osv...som bare drar kortet og ferdig med det, er det ingen tvil om. Men setter man en klokke på Nato/Zulu er vel sannsyligheten stor for at det går an å diskutere urverk med vedkommende - eller hur?

Oi oi oi! Bond med bond nato!

Og atpåtil mr. Craig, tidenes beste Bond (eller egentlig den andre gode Bond:cool:)