Er denne ekte?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Lurer på om dere kan hjelpe meg. Synes denne ser helt ok ut, men noen som har noen innspill? Takker så mye :)

16_976152250.jpg

Sikkert noen som har mer peiling enn meg, men jeg synes det ser ut som en 16710. Har sett kopier, og de har gjerne bommet på størrelsen på timemarkeringer blant annet.Om jeg ikke ser feil har den SEL? 2001-2002 modell? Ut fra fadingen i rødfargen vil jeg tro den ikke er nyere i alle fall.

Indexes:

Tritium (until 1997): T<25 dial
Luminova (1998/99): Swiss dial
Superluminova (2000-2007): Swiss made dial

Derfor nyere enn 2000.

Med eller uten lug holes? Disse forsvant vel i ca 2003...

Dere har rett i deres antagelser.

Klokken skal være en 2001 modell, K-serial. med lugholes, SEL - vet jeg ikke da jeg ikke har fått sjekket ut klokken personlig. Men det høres ut som dette kan være riktig da.

Jeg har ganske god kontroll på prisantydninger selv, men når de nærmer seg 2000 modell er jeg ikke like god. Hva mener dere er en fair pris på en slik? Den har sertifikat og original kjøpskvittering.

Takker igjen for svar :)

Ekte denne så langt jeg kan se, har SEL også. Men mye skrammer da, her må du nok frem med "skuresvampen" ;)

Det er den som ligger for salg her inne er det ikke ?

Regards :)
AW

Dere har rett i deres antagelser.

Klokken skal være en 2001 modell, K-serial. med lugholes, SEL - vet jeg ikke da jeg ikke har fått sjekket ut klokken personlig. Men det høres ut som dette kan være riktig da.

Jeg har ganske god kontroll på prisantydninger selv, men når de nærmer seg 2000 modell er jeg ikke like god. Hva mener dere er en fair pris på en slik? Den har sertifikat og original kjøpskvittering.

Takker igjen for svar :)

Ser helt greit ut, prisen også. Lenge siden (om noen gang) jeg har sett en GMT
uansett til under 20` Lenka trenger en shine, og hvis den ikke har hatt service på
verket så er vel det på tide også. Veldig flott "fadet" cola bezel insert. Boks og
booklets lar seg vel kunne ordne så det viktigste er jo sertfikatet. Kjøpskvittering
ser jeg på som en ren bonus;) Tror nok denne blir solgt rimelig fort.

20 er veldig billig. Kan fint selge denne videre fort igjen for 23-24. Så det var god handel for den som fikk tilslaget.

Hvem snappet den ? Kjersem eller Jojo ;) Ser den befinner seg i Trondheim, noen som har tatt sjansen på oppkrav ?
Eller er det en eller annen student som setter seg på flyet i morgen ;)

Regards :)
AW

Hehe, stemmer nok at det var jeg som slo til på denne.

Ringte han rett ut fra sengen søndags morgen, 50 minutter etter han hadde lagt ut annonsen.

Så nå er den på vei i Posten. Vi får bare håpe at det ikke er noe lureri :D

Takker:D

Men vent me gratulasjonene til jeg har fått den og fått sjekket at den ikke stopper etter 5 min :cool::p

Gratulerer på forskudd da!

Ps: Få selger til å slette bildet og annonsen helt forde den er framdeles søkbar
via nettlesere. Det er greit hvis du skal videreselge den;)

Gratulere med flott tilskudd til samlingen
nesten lik mittforrige klokkekjøp dvs min var litt eldre en 16700
grei pris også må jeg si
et lite spørsmål fra en Rolex newbie , hvilken type lenke er det som sitter på klokken?
bortsett fra at det er solide endelinks på den , ser jeg at det er en annen type lås enn på min som er en 93150(ikke sel)
er det rett og slett en vanlig oyster med solide endelinks ??