Okay.. Jeg skal sammenfatte hvordan dette har gått i stikkord.
Jeg kjøper denne hos The Limited Edition:
Pga noe feil på nettsiden er denne utsolgt, og jeg får tilbud om denne:
Likte ikke denne så godt, så jeg spør om jeg ikke heller kan få denne fra lager:
Under QC finner de merker på denne som gjør at de ikke ønsker å tilby dette som en løsning... Så da hadde de en annen på lager (helt ny) jeg kunne få, inkludert litt rabatt og en gave på si. Jeg takker ja, og er egentlig happy med at de er løsningsorienterte. At jeg skulle havne med samme klokke jeg foreslo for @acnorway at han skulle kjøpe bare noen uker i forveien blir da nesten komisk tilfeldig.
Gave:
Eske:
Klokke: Ophion Black Ember, limitert til 60 stk.
Urkassen er laget av selveste Kari:
quillandpad.com
Og hvis jeg skulle ønske å lage min egen er alle tegninger med:
Passet denne reimen bedre? Den andre ble enten for tight eller løs.
Jeg kjøper denne hos The Limited Edition:
Pga noe feil på nettsiden er denne utsolgt, og jeg får tilbud om denne:
Likte ikke denne så godt, så jeg spør om jeg ikke heller kan få denne fra lager:
Under QC finner de merker på denne som gjør at de ikke ønsker å tilby dette som en løsning... Så da hadde de en annen på lager (helt ny) jeg kunne få, inkludert litt rabatt og en gave på si. Jeg takker ja, og er egentlig happy med at de er løsningsorienterte. At jeg skulle havne med samme klokke jeg foreslo for @acnorway at han skulle kjøpe bare noen uker i forveien blir da nesten komisk tilfeldig.
Gave:
Eske:
Klokke: Ophion Black Ember, limitert til 60 stk.
Urkassen er laget av selveste Kari:
You Are There: Visiting The Voutilainen & Cattin Case Factory And The Watch Case Museum In Le Noirmont - Quill & Pad
Ah, watch cases! As regular readers may recall, GaryG has a particular fascination with the outer shells that encase, protect, and enhance the ticking mechanical wonders within. And if watch cases fascinate, why not visit a few case makers? Let’s go!
Og hvis jeg skulle ønske å lage min egen er alle tegninger med:
Passet denne reimen bedre? Den andre ble enten for tight eller løs.
Redigert: