En Tudor mini sub til kona, bra kjøp?

Medlem
3. juni 2010
Sted
Oslo
Heisann, er på utkikk etter en klokke til min kone, og jeg kom over en Tudor 73090 Ladies “Mini Sub” Submariner B4XXXXX Serial on Tudor Jubilee FlipLock Bracelet som er til salgs.

Synes disse mini sub'ene er veldig kule.

Er ikke boks eller papirer, og selger sier at klokken er 88%

Lurer da på om det er dumt å kjøpe en slik klokke uten papirene? Og evt om prisen på $900 er en grei pris. Må jo regne med en liten service også, og det har jeg fått et overslag på til ca 4000kr

Og en annen ting, hvordan er det å få tak i evt en ny Tudor lenke til en slik klokke? For ser at lenken er litt slakk.

Tusen takk for alle innspill

(Håper ikke det er noen av dere som evt snapper den før meg da, hvis dette er et greit kjøp ;)

Dette er en veldig kul klokke syntes jeg, men hvis man må betale fullpris
for service og ny lenke så blir det jo et regnestykke. Jeg er enig at lenka
ser ganske strekt ut. Kansje en aftermarket oysterlenke der det går an
og flytte over den orginale låsen hadde vært en tanke.

Lykke til.

Takk for tilbakemeldingen, tipset om en aftermarket lenke er jo smart.
Men har gjort litt undersøkelser hjemme, og ser ut som en klokke med svart skive ikke er det som står høyest på ønskelisten hennes, så får gå i tenke boksen :)

Jeg ville gått for en Rolex date/datejust til kona. Men hvit skive eller laksefarge på skiven blir hun helt sikekrt fornøyd

Moren min er veldig fornøyd med sin Explorer I. Men hun er ikke så veldig glad i diamanter og annet juggel på klokker da

Jeg ville gått for en Rolex date/datejust til kona. Men hvit skive eller laksefarge på skiven blir hun helt sikekrt fornøyd

Det er nok førstevalget det ja, men er stive priser på de (iforhold til mitt budsjett for øyeblikket), og er lite dameklokker/midsize brukt. Men er på utkikk :)