En liten sak fra Lervik

Takk folkens... Jeg husker at jeg var bortskjemt selv, og fikk blant annet en moped (Yamaha DT hvit mener jeg å huske...) til min konfirmasjon (Konfirmerte meg et år senere enn vanlig, var med andre ord akkurat 16 år). Dette var selvfølgelig hovedgaven... For meg. Det jeg også fikk var en klokke. Jeg brydde meg ikke spesielt mye om det den gang. Var en Longines i titan, et materiale som var ganske kostbart den gangen. Jeg har heldigvis klokken fortsatt, og selv om den ikke er i bruk, så bor den i familieboksen, og får stell av og til. Samme sted bor min første mekaniske klokke(jeg var seks år !), Min andre klokke (Certina, også mekanisk, fra jeg var ca 10 år?), min fars konfirmasjonsomega, min bestefars omega og tissot, min favorittonkels Poljot som han bar i over tredve år. Dette er en boks som jeg håper forblir i familien for alltid.

Og @Rød - jeg sliter med talen i disse dager :)

Redigert av en moderator:
Flott gave!

Tenker denne blir perfekt på en ung pike. Nå er det bare å holde unge wis-aspiranter unna i noen år til... :)

Gratulerer med konfirmasjon! Akkurat ferdig med sistemann selv. Det ble selvsagt klokke på begge to :) Eldstemann har flere klokker enn meg nå :( Jeg slår han på pris :mrgreen:

Gratulerer så mye til datteren! Dette må være en av de beste gavene å få. En flott bruksgjenstand. Ikke bare penger! :)

Har fått høre i ettertid at det ble vurdert en Omega Seamaster til meg. Synd jeg ikke var fullt så klokkeinteressert på den tiden:eek: