En liten historie om Antiquorum og en stjålet klokke.

Litt annen greie, men jeg har ved to anledninger mailet med Watches of Knightsbridge om klokker jeg har sett på. Har vært litt pussige svar begge gangene, særlig da jeg ikke fikk svar etter å ha påpekt at det var bilder av to forskjellige klokker i samme annonse......
 
Stygg sak, jeg har en venninne som kjøpte en Rolex 16528(helgull Daytona) hos Auksjonshuset Bruun Rasmussen i København. Noen måneder senere skulle hun justere lenken hos Klarlund, der for hun beskjed om at serienummer er slipt bort. Dette er ett par år siden, det kom meg først for øre da jeg kommenterte klokken hennes i sommer. Litt synd at ikke hun gjorde noe med det der og da.
 
Stygg sak, jeg har en venninne som kjøpte en Rolex 16528(helgull Daytona) hos Auksjonshuset Bruun Rasmussen i København. Noen måneder senere skulle hun justere lenken hos Klarlund, der for hun beskjed om at serienummer er slipt bort. Dette er ett par år siden, det kom meg først for øre da jeg kommenterte klokken hennes i sommer. Litt synd at ikke hun gjorde noe med det der og da.

Er noe med Københavnere, husker ikke om det var her på TS eller noen av de danske sidene jeg leser, men et økende problem er Frankenstein-Rolexer som blir solgt via auksjonshus (tviler på at det var Bruun-Rasmussen, de har jo Kristian Haagen som spesialist)!

Edit: Fant en artikkel om det ved er raskt google-søk