En lørdags formiddag i Oslo.

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Idag benyttet jeg det flotte vinterværet til å vandre målrettet til urm. Bjerke på Karl Johan. Et ypperlig sted for litt "selv-pirring" ;)

Vel innenfor, ble jeg "av gammel vane" ? henvist til underetasjen. Der ble jeg tatt vel imot av Panerai-ansvarlig Marita.

Hun kunne vise fram en respektabel samling PAM, samtidig som hun pratet villig vekk og viste stor interesse for det lille jeg kunne bidra med av historie og fakta om Panerai.

En kjapp telefon til Nymans i Stockholm i ettermiddag, fortalte meg at de hadde ca halvparten av det antallet PAMur Bjerke p.t. har !

Det nærmer seg hurtig Bjerke's lansering av Panerai, hvor jeg regner med at flere av de lokale Paneristis vil møtes ! Ser spent fram til denne kvelden !
Minner samtidig om GTG'en den 21. mars, hvor både nåværende og kommende Paneristis er hjertelig velkomne og hvor urm. Bjerke vil være representert med både Alexander og Marita.

Marita hos Bjerke
MaritaPanerai.jpg
 
Var der en tur på fredag ettermiddag kun for å kose-kikke litt. Mye fint inne.
Fikk noen hint om hva de skulle prøve å fremskaffe til Panerai lanseringen, og gled dere karer, der kan det komme
mye snadder!!! :eek:
 
Samme boksen satt jeg også å tittet på her forleden. Da fortalte de også at de var meget interissert i å invitere oss "Paneristi" til lanseringen. Det blir gøy! :mrgreen:
 
Fint bilde BRIO:)!!

Egentlig ikke først og fremst av klokkene.
Sist jeg hadde gleden av å snakke med Marita forlot jeg åstedet med ett nytt ur.
En Jaeger Le Coultre....Grand GMT.
 
BRIO1368 skrev:
purdey skrev:
Noen som har en ide om når den eventen blir??

Ja ! 8)

(Men det er litt usikkert, da det visst avhenger av utenlandsk tilstedeværelse, derfor ingen offisiell dato enda,- men SNART !)

Da ber jeg til høyere makter om at det blir en gang etter 24 mars!!!
 
Veldig intressant! Er lanseringen åpne for alle eller er det kun for spesiellt inviterte?
 
sebbi skrev:
Veldig intressant! Er lanseringen åpne for alle eller er det kun for spesiellt inviterte?

Tidssonens brukere (Paneristiene 8) ) får ganske sikkert en egen invitasjon, men jeg regner med andre er like velkomne på selve åpningsdagen. Denne dagen-før-dagen markeringen vil være en lukket seanse for spesielt inviterte. :roll: