Hemmeligheten med klokkeøkonomien er at du bare får sykt mye flaks når du har på deg ei sykt feit klokke, så det er bare å sette seg med et black jack bord, så har du snart tjent inn utgiftene til klokkekjøp. 
Bruker litt mindre penger på horer og brennevin enn jeg pleier i perioden før/etter et solid klokkekjøp.
Som sagt handler det om prioriteringer!
Selv sparer jeg som en gal og bruker så lite penger som mulig på "småting" og byen.
Vil anbefale alle som vil ha fortgang i Grail-sparingen, om å legge om til Havregryn-dietten min; havregryn og melk(blandet med proteinpulver), til alle måltider. I helgene kan du unne deg selv litt rosiner i grøten, men ikke la det bli en uvane.
Hvis du spiser tilstrekkelig og klarer å balansere forholdet mellom melk og havregryn, dekker den protein og karbohydrat behovet ditt(fett, mineraler, vitaminer også)
My two cents!![]()
Som sagt handler det om prioriteringer!
Selv sparer jeg som en gal og bruker så lite penger som mulig på "småting" og byen.
Vil anbefale alle som vil ha fortgang i Grail-sparingen, om å legge om til Havregryn-dietten min; havregryn og melk(blandet med proteinpulver), til alle måltider. I helgene kan du unne deg selv litt rosiner i grøten, men ikke la det bli en uvane.
Hvis du spiser tilstrekkelig og klarer å balansere forholdet mellom melk og havregryn, dekker den protein og karbohydrat behovet ditt(fett, mineraler, vitaminer også)
My two cents!![]()
Er godt kjent med denne komboen, men kesam er veldig kostbart med tanke på kcal.Varianter av havregrøt er å mikse med kesam/vaniljekesam/cottage cheese. Mye proteiner, sunt og godt. havregrøt med vaniljekesam, jordbærsyltetøy og banan er farlig godt!![]()
Ut med sub allerede påppstad?