En klokke for spesielt interesserte.

Grattis med en helt vannvittig tøff dykkerklokke! 1000m vanntetthet med chronograph pushers som ikke må skrus igjen er jo utrolig kult og imponerende i seg selv, er det slik at disse også kan brukes under vann? I så fall er vel dette den perfekte dykkerklokke, kronofunksjonen får jo da en helt ny mening - den må jo være veldig fin å ha under dykk. :D

Unboxing over skype var jo stilig, skjønner du gleder deg til å få den på armen. :)

Grattis med en helt vannvittig tøff dykkerklokke! 1000m vanntetthet med chronograph pushers som ikke må skrus igjen er jo utrolig kult og imponerende i seg selv, er det slik at disse også kan brukes under vann? I så fall er vel dette den perfekte dykkerklokke, kronofunksjonen får jo da en helt ny mening - den må jo være veldig fin å ha under dykk. :D

Unboxing over skype var jo stilig, skjønner du gleder deg til å få den på armen. :)

Skal prøve å få laget en anmeldelse når tiden er inne og bilder er tatt :)

Gratulerer! Jeg må vel sies å være en av de spesielt interesserte og forstår veldig godt din fascinasjon for denne klokken. Denne (og forsåvidt også EZM10) er på ønskelisten min, og kanskje jeg en dag er så heldig at jeg får en slik.

Det var pilgrimsturen du og noen andre hadde til Frankfurt som i sin tid gjorde at jeg ble interessert i Sinn, så takk for det og takk for at du (og Frode) holder Sinn-fanen høyt på TS.

Gleder meg til å lese mer om klokken når du kommer på land igjen. Håper på en ordentlig anmeldelse/beskrivelse med mange bilder.

• Liker
Reaksjoner: jorol
Takk for det, @runes :)

EZM-10 er jo også en fantastisk klokke jeg godt kunne tenkt meg :mrgreen:

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: jorol
Dette er vel andre gangen fruen sørger for unboksing til oss?

Bra valg! Gratulerer med det jeg syns er den feteste Sinn-klokken.

Tror det blir lenge til min samboer tar bilder av klokkene mine og sender de til meg for unbox. Men gratulerer med flott rugg!