En Jaeger til begjær

Fantastisk!

applause.gif

Jeg takker for rimskryt, men er som sagt under sterk påvirkning av surkingen fra Lønneberget:

[video=youtube;gtHGoD5rb38]http://www.youtube.com/watch?v=gtHGoD5rb38[/video]

At ikke samtlige er nesegruse av beundring for klokka kan jeg ikke begripe. Faux Vintage? Folk kjøper compressorhommager og hyperventilerer om de ser en Longines Legend Diver men rynker på nesa av tidenes re-issue fra JLC? :eek: :D

Litt synd at den er LE, skulle vært satt i normal produksjon med en mer edruelig pris. Og selvsagt mer enn 100M WR. Plexiglass, normal størrelse, 60-tallsdesign med moderne urverk og materialer, mekanisk alarm, LeCoultre uten Jaeger - den er så fin atte! :D

At ikke samtlige er nesegruse av beundring for klokka kan jeg ikke begripe. Faux Vintage? Folk kjøper compressorhommager og hyperventilerer om de ser en Longines Legend Diver men rynker på nesa av tidenes re-issue fra JLC? :eek: :D

Hehe, compressorhomager står jeg personlig glatt over og jeg har ikke kjøpt en LLD selv om jeg synes den visuelt er pen.

Det er dog en forskjell i mine øyne på noe som er vintage-reissue og noe som er reissue med falsk patina ;).

Jeg er stor fan av Jaeger. Din modell er nok ikke min tekopp, men jeg forsvarer din rett til å like den. :p

Nice.
Var min første tanke. Fristende ved første øyekast.

Egentlig et sexy ur; - fine linjer og vakkert proposjonert. Estetisk sett en nice and clean utgave av arten, litt småfrekk og innbydende.
Men er det et ur man vil anse som en keeper? Vet ikke....

Muligens er det noe mer i retning den sexy jenta du tar med hjem for litt moro i nuet, men neppe finner å være det vakre koneemnet du ønsker for et mer langsiktig stimulerende forhold.

Theoretically speaking, of course,..;)

PS!
Fantastisk ode til uret!
Slikt burde kvalifisere til premie fra Jaeger. På en eller annen måte. :cool:

Jeg er rystet. Moore, du har sveivet inn det ene edle koneemnet etter det andre i en eneste stor polygam orgie, og så kommer du her og kaller mitt livs kjærlighet for et sminket ludder? ;)

Lurer det noe bak det smukke ytre jeg har misset? Gud forby...ETA? :confused:

Jeg er rystet. Moore, du har sveivet inn det ene edle koneemnet etter det andre i en eneste stor polygam orgie, og så kommer du her og kaller mitt livs kjærlighet for et sminket ludder? ;)

Lurer det noe bak det smukke ytre jeg har misset? Gud forby...ETA? :confused:

Strålende, JoLu!
Mitt lille metaforiske krumspring må selvsagt ikke tas for annet enn hva det var ment som. Men du verden for et elegant tilsvar. Sannelig kommer ting i perspektiv! :D

Jeg tror så definitivt det ikke skjuler seg noe som er i nærheten av lik i den LeCoultre-lasten.
Og vi vet alle hvordan det er med kjærlighet ved første blikk: - sminket eller ei; - det pleier alltid vise seg å være den rette!

Kjør på - og la oss med tiden få se denne vakre yppige i sving på TS og i den naturlige, frie utfoldelse! :D