En hyllest til 1950 (PAM 127)

Utsøkte bilder, Dr. Fiddy. Og jammen lever du opp til nicket ditt.
Var selv noe avmålt til Panerai da jeg kom som newbee inn på sonen her. Men, lange netter med lesing og kikking på bilder - og ikke minst et par hyggelige GTG - gjorde veien relativt kort til å bli en Paneristo (kjerringa maser om at jeg er én -risto og ikke flere -risti). Forskjellen på din Fiddy og min 372 er ikke veldig stor, men mer enn stor nok til at jeg gjerne kunne plusset på en Fiddy i boksen :D

Utsøkte bilder, Dr. Fiddy. Og jammen lever du opp til nicket ditt.
Var selv noe avmålt til Panerai da jeg kom som newbee inn på sonen her. Men, lange netter med lesing og kikking på bilder - og ikke minst et par hyggelige GTG - gjorde veien relativt kort til å bli en Paneristo (kjerringa maser om at jeg er én -risto og ikke flere -risti). Forskjellen på din Fiddy og min 372 er ikke veldig stor, men mer enn stor nok til at jeg gjerne kunne plusset på en Fiddy i boksen :D

Hei igjen @Minuteman. Ja, det er noe merkelig dette med smaken for ur. I det ene øyeblikket så liker man et, mens i neste så oppleves samme ur som helt feil.

Jeg liker det grunnleggende enkle med 372, og jeg hadde nok gått for den om den ikke hadde plexi. Jeg tror imidlertid ikke jeg hadde klart å takle frykten for riper så godt... Men hva med 422 da? Vel det vet jeg ikke helt... Men jeg tror jeg fikk øynene opp for 127 et sted imellom der en gang :) Jeg ser imidlertid ikke bort fra at en base kan finne på å havne i boksen en gang :)

Redigert av en moderator: