En fin dag.

Gratulerer så mye. Jeg er helt ny her på forumet men slenger inn en gratulasjon alikeveld. Virkelig flott ur. Jeg får min første ordentlige klokke i morgen. En PAM 00113.
Det blir en hard natt !! Gjett om jeg gleder meg

jk

Velkommen til forumet!
Gjett om jeg gleder meg til bilder av den PAM'en!

Takk alle sammen!

krille: Du så den ja! Takk.
Frodo: Takk, helt enig. Hadde jeg hatt pengene hadde det nok blitt en 111.
Auto: Nydelig rem! Har sett på remmer et halvt år før jeg fikk tak i klokka jeg :p Men nå må jeg la
mastercardet mitt komme seg litt før det blir noen innkjøp. (kanskje bare en fra panatime, de er jo så billige ;))
bromkamerat: Takk, håper du poster bilder imorgen!

Ja servicen er absolutt et pluss, og det er deilig at det finnes folk som tar deg godt i mot
selv om du ikke kommer i dress :p Han jeg handlet fra virket også ganske klokkeinteressert, det er jo
et pluss.

Ang. Champagne så er jeg enig om at det ikke er noe must, men vi ble plassert ved et bord og spurt om vi ville ha noe
å drikke, og fikk god kaffe servert (takket nei til champis første gangen). Bør ikke være champagne, men man kan tilby noe? Det hele handler vel om å gjøre opplevelsen spesiell og det er litt synd hvis servicen i Norge er slik dere beskriver.

Foreløpig er jeg veldig fornøyd med uret. Fått lite wt idag, men nyter den ikveld. Ser på den, hører på den...

Alf Lie har vel investert i en Nesperssomaskin. Dette er vel så langt det strekker seg i Norge.

Gratulerer med lekker PAM, igår steg sansen min for PAM med noen 100% da jenta i kassa hos Bjerke bar en.

Grattis!
Og en knakende god historie i tillegg!
Det er nesten så jeg får lyst til å kjøpe en PAM fortere enn svint....;)

Har vært noe opptatt i den senere tid, så denne posten så jeg først nå....

Gratulerer! En flott og etterpurt modell,- nå er det vel å samle på remmer. :D

Gratulerer med flott ur :) Jeg er ikke helt objektiv i den sammenheng..

f6dbc637.jpg

Nå begynner jakten på remmer!! Men synes klokken er fin på de originale også :)

Meget lekker rem, hvor får man kjøpt denne?