En Daytona vi ikke vet om?

Dette er nok utelukkende feil bilder, tar jeg ikke feil er dette en solid og god selger med mye flotte klokker og god feedback både her og utenfor forumet. Er vel også medlem her.
 
Tviler på at det er lureri, i alle fall om det er snakk om Preben Honda Lidi. Han er seriøs og medlem på forumet, men klarer innimellom å legge opp feil bilder... :p
 
Repost.. Selger er også medlem her inne. han har flere klokker ute for salg, har nok bare vært uheldig med å få lagt opp feil bilder :)
 
Hva er feil med bildene?
Ser at han skriver Daytona i teksten, men overskriften sier Submariner. Er det feil Sub?

Beklager at jeg må spørre om dette, men klarer ikke å holde styr på alle Sub-modellene.
 
Dette er nok utelukkende feil bilder, tar jeg ikke feil er dette en solid og god selger med mye flotte klokker og god feedback både her og utenfor forumet. Er vel også medlem her.

Tviler på at det er lureri, i alle fall om det er snakk om Preben Honda Lidi. Han er seriøs og medlem på forumet, men klarer innimellom å legge opp feil bilder... :p

Det de over sa.

Selger, dersom ingen har stjålet hans identitet, er en solid og seriøs selger. Annonsekrøllet er nok bare en glipp.