Gratulerer med virkelig flott Daytona!
Consigliere Støttemedlem Medlem 7. mars 2014 Innlegg 4.747 15. mai 2015 #16 Gratulerer med virkelig flott Daytona! Reaksjoner: NilsOT
lantin Moderator Medlem 29. okt. 2013 Innlegg 1.448 Sted Oslo 16. mai 2015 #20 Gratulerer @NilsOT Snakker vi helt ny samling siden sist?
NilsOT Medlem 26. feb. 2014 Innlegg 940 Sted Bergen 16. mai 2015 #21 lantin skrev: Gratulerer @NilsOT Snakker vi helt ny samling siden sist? Klikk for å utvide... @lantin - Jupp, allt är nytt Det blev lite oroligt i samlingen där ett tag Reaksjoner: lantin
lantin skrev: Gratulerer @NilsOT Snakker vi helt ny samling siden sist? Klikk for å utvide... @lantin - Jupp, allt är nytt Det blev lite oroligt i samlingen där ett tag
NilsOT Medlem 26. feb. 2014 Innlegg 940 Sted Bergen 16. mai 2015 #22 Tack så mycket för all gratulationer! @Squared - visst ska jag låta dig veta, men jag tror nog att det dröjer länge innan jag säljer denna. Tänker väl att detta är en keeper. Famous last words @Rød - någonstans mellan 28K och 30K var det ja Reaksjoner: Rød
Tack så mycket för all gratulationer! @Squared - visst ska jag låta dig veta, men jag tror nog att det dröjer länge innan jag säljer denna. Tänker väl att detta är en keeper. Famous last words @Rød - någonstans mellan 28K och 30K var det ja