Dubbel unbox!

Ska ta en tur till bjerke, de er dem
Som har stemplet certifikatet fra 1993, kanske de kan se en historia, rolf
Mente att man kunde göra custom med Rolex back in the days...?
Gratulerer med dobbel.
Veldig interessant dette. Rolf har jo blitt slaktet her inne siden han dukket opp, uten at noen har handlet med han. Oppdater oss på turen til Bjerke :D

Haha jag er ikke rolf dessverre!
Tog bort länken igår för att kolla att serie numret stämde och det gjort det vartfall!

Men nu får jag ikke på lenken igen haha, åpne lugs går enkelt med en
Nål av men fan ikke på :/

Hehehe, morro og høre at det går ann og handle fra Rolf da :D

Nei, det er ikke lett i begynnelsen med disse barettene, men det kommer etterhvert. Jeg slo meg til ro med nato så behovet for av og på blei borte. :D

Hehehe, morro og høre at det går ann og handle fra Rolf da :D

Nei, det er ikke lett i begynnelsen med disse barettene, men det kommer etterhvert. Jeg slo meg til ro med nato så behovet for av og på blei borte. :D

bjerke får helt enkelt fixa det idag! =)

To grønne bokser på en gang ja, her legges lista på et nivå de fleste av oss neppe når opp til. Gratulerer med to flotte ur:)

var hos bjerke igår och frågade lite om dom visste något om detta uret, dom hade ingen info alls att komma med, och sa att den förmodligen att den var skruvad samman privat, men dom damerna där tror jag inte har så mycket kompetens inom klokkhistorik så de blev ingen etterforskning. men serie nr och uret ser bra ut, ingen service krävs ännu, dock är servicehistorik ukjent.

hur som helst har jag denna hellre än en sort, och betalade gärna några tusen mer för att få den blå :)