Drilled lug holes, eller ikke? - 16600

Sebjen

UTESTENGT
Medlem
2. jan. 2012
Hei, er på utkikk etter en 16600, men klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ha drilled lug holes, eller ikke.

Hva mener dere?

Vil det ha noen innvirkning på verdien"?

En ting til, hvor jeg velger å bruke den annonsen som eks.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40077327&searchQuery=

Selger skriver at klokken er fra 2007, noe den åpenbart ikke er ref. lug holes. Det jeg stusser over er boksen som følger med. I følge div. kilder kom den nye rolex boksen i 2005, men rolex sluttet jo med drilled lug holes på 16600 i 2003?

Redigert:
Han seier ikkje noko om alder på klokka - kun at han kjøpte den i 2007.

sant nok men skriver man "kjøpt hos Bucherer i 2007" forstår jeg at klokken er kjøpt ny hos Bucherer i 2007 og det er litt overraskende pga lugholes ( har Bucherer hatt en 16600 på lager i 4 år ? bruktkjøp gjennom Bucherer ?)

Det var noen i en annen tråd som fant igjen halvparten av disse bildene i en gammel post fra et eller annet klokkeforum. Så jeg ville nok ikke brukt denne annonsen som referanse for hva som kom når på SD. Sitter på mobil nå, men jeg tror det var tråden til vacheron som skulle kjøpe klokke til samboeren.

Edit: Der var den.

Redigert:
Sea Dweller fikk vel kasse uten lug holes i 2005 og fram til 2008 når den gikk ut av produksjon?
Om du vil ha en klokke i god stand med alle papirer og bokser vil nok Lervik ur legge ut en 2005 modell snart, tidligere min som de tok i innbytte nå nylig. :)