Dressur til store lanker

I god Tidssonen-ånd sier jeg det eneste riktige;)

Det er Panerai Radiomir i 45mm du vil ha. Stikk å prøv på Bjerke og gled deg til dagen du skal handle:)

Ps. Sjekk ut omega railmaster xxl også:)

Jeg har tydeligvis vært for lite på sonen i sommer, trodde at "God Tidssonen ånd" var fortsatt var ensbetydene med Sub:cool:

Ja, jo, men dressur type stort er ikke SUB. Dessuten har jo Lyngutt satt punktum ved å faktisk følge rådet, så nå er gode råd dyre og Tidssonen famler rundt på jakt etter nye fraser.

@Thomas mitt inntrykk er at railmaster xxl er ganske lett tilgjengelig. Det er 42mm som er vrien. Har dette endret seg?

Redigert av en moderator:
Ja, jo, men dressur type stort er ikke SUB. Dessuten har jo Lyngutt satt punktum ved å faktisk følge rådet, så nå er gode råd dyre og Tidssonen famler rundt på jakt etter nye fraser.

@Thomas mitt inntrykk er at railmaster xxl er ganske lett tilgjengelig. Det er 42mm som er vrien. Har dette endret seg?

Du har selvfølgelig helt rett i at Submariner ikke skal anvendes til dress (ref: sign) :) En Radiomir med 'gator er derimot helt perfekt :cool:

Har en kompis som nettopp bestilte seg en 41mm Railmaster - ubrukt ifølge selger. Forstod at denne versjonen ikke er lett å få tak i nei.

Redigert av en moderator:
I god Tidssonen-ånd sier jeg det eneste riktige;)

Det er Panerai Radiomir i 45mm du vil ha. Stikk å prøv på Bjerke og gled deg til dagen du skal handle:)

Ps. Sjekk ut omega railmaster xxl også:)

Har begynt å få øynene opp for Panerai siden jeg ble medlem her på TS. Hadde aldri hørt om det engang før jeg begynte å kikke her, men de er absoultt spennende. vet du ca hva en slik ligger på, da jeg forstår det slik at norsk prisliste ikke ligger tilgjengelig på nettet?

Tenker du å kjøpe nytt? Isåfall går fet nok mye over budsjett uten at jeg har base-modeller i hodet. Det ligger prisliste på panerai-delen av forumet, den er ikke så halvgæren å ta utgangspunkt i.
Sjekk chrono24.com for en god indikasjon på hva brukt og nytt (gråmarked) går for:)

Ville også prøvd hos Bjerke. Det er en spesiell klokke mtp størrelse. Den er 45mm men jeg opplever den som 42mm og det er sexy!

I den opprinnelige prisklassen til trådstarter (noen som husker den? :)) tror jeg Hamilton Jazzmaster i en eller annen avskygning er et godt valg.

I "gå heller for en Sub først som sist"-prisklassen slår jeg et slag for IWC Portuguese 7 days. 42,3 mm men bærer stort.

ACE_3930.jpg

Redigert:
Fin pris på Railmasteren ja. Ikke like fin pris på den gamle Seamasteren han selger, IMO.

Mulig store klokker er i vinden om dagen, men det der er bare latterlig.

Nja..tall på papiret er en ting, kan godt hende den bærer mye mindre enn man tror. Og det kan jo hende noen har håndledd til den :) Personlig tror jeg den hadde blitt i overkant for mine håndledd.