Doxa-tråden

Noen som har prøvd gummiremmen til Sub 300? Hvordan er kvaliteten på remmen og ikke minst foldespennen?
Jeg hadde sub 300 carbon med gummi. Veldig god kvalitet på gummi.
Låsen er kantete og ikke spesielt behagelig. Men fungerer fint og har mikrojustering. Min var sort, og det belegget gikk av nokså fort.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sponon
Kommer for salg :)
IMG_3851.jpeg
 
På tide at Doxa begynner benytte seg av en lås de ikke har hentet rett fra en fabrikk i Kina. De sier selv de ikke er en produsent av deler og at de henter fra andre kilder.

Ligger uansett en 300b eller 200t i kortene for min del, men de er de ekte merkenes Tactical Frog :LOL:
 
På tide at Doxa begynner benytte seg av en lås de ikke har hentet rett fra en fabrikk i Kina. De sier selv de ikke er en produsent av deler og at de henter fra andre kilder.

Ligger uansett en 300b eller 200t i kortene for min del, men de er de ekte merkenes Tactical Frog :LOL:
Den som er på 300t er da grei. Mikrojustering og skikkelig maskinert.

1713289205267.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og pald
Ännu värre, dagspris på 300T med länk är 26'600 nok. Men tror den är värt det ändå.
Korrekt, mente at 200T som starter på $1550 har samme kina-lås som modellene over den i pris.
Verre står det til med låsen til Sub200 for 10k, en rudimentær kina-lås med Doxas logo.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Korrekt, mente at 200T som starter på $1550 har samme kina-lås som modellene over den i pris.
Verre står det til med låsen til Sub200 for 10k, en rudimentær kina-lås med Doxas logo.
Ja det är lite synd. Som tur är gillar jag deras gummin, de jag har provat har varit sköna. Vore kul om man kunde känna på dem i butik här i landet.