Doxa Sharkhunter Sub 1000T Review (Modem Burner)

Herlig review, godt at noen tar ansvar! Liker Doxaene meget godt, ser ut som skikkelig solide "tool watches", og denne posten demper ikke akkurat mine positive inntrykk, og reduserer på ingen måte vil-ha-faktoren heller......:)

Takk! Meget hyggelig å høre at reviewen gjør at folk får lyst på klokken, da har den jo tjent sin hensikt :)

Litt off topic, men er det noen som faktisk bruker modem i våre dager :confused::confused::confused:

Nei d er nok ingen som bruker modem lenger, men det er vel blitt en måte å si fra om at tråden inneholder mange bilder? Om det er korrekt eller nødvendig vet jeg ikke;)

Takk for flott review av en veldig tøff klokke! :D

Tusen takk!

Glimrende review topale. Doxa er kjempetøffe ur. Jeg er den stolte eier av den sub 1200T som Bullit postet bilder av sammen med Shark Hunteren. Meget fornøyd kan man si, og er en perfekt dykkeklokke!

Glimrende review topale. Doxa er kjempetøffe ur. Jeg er den stolte eier av den sub 1200T som Bullit postet bilder av sammen med Shark Hunteren. Meget fornøyd kan man si, og er en perfekt dykkeklokke!

Sub 1200T er en råtøff klokke, jeg siklet en del på den når den lå for salg. Den har jo heliumventil som bonus i tillegg:D

Ikke for å ødelegge tråden men......Det er jo litt samme tema

Er det noen av dere som vet forskjellen på disse doxa dykkerklokkene og "resten" av merket Doxa? Har sett at klokker merket doxa selges i en del halvbra til bra butikker lenger ned i europa. Da jeg til tider har vært fascinert av dykkeruret har jeg forsøkt å få de ansatte i flere butikker i tale, men har flere ganger følt meg som en dust når jeg har forlatt butikken...... De aner ikke hva jeg snakker om. Er dette samme merke?

Så vidt jeg vet (her får noen arrestere meg hvis jeg tar feil) selger Doxa kun online utenfor USA. Utvalget finner du jo på hjemmesiden deres http://www.doxawatches.com/. Andre typer enn de du finner der må i så fall være fra før 1980 - da gikk nemlig Doxa i grøfta fordi de i motsetning til Omega, Rolex+++ ikke klarte å tilpasse seg kvartsrevolusjonen. Merket ble imidlertid gjenopplivet i 2002 og lever nå (så vidt jeg vet) i beste velgående:p

Den europeiske divisjonen av Doxa har en egen kolleksjon av billigere dykkere som ikke på noen som helst måte kan sammenlignes med de vi kjenner. De er vel kvarts alle sammen så vidt jeg vet.
De fører også en rekke mer eller mindre elegante ur. Stort sett i gamle østblokkland.