Solgt Dodge Dakota

Medlem
18. juli 2016
Innlegg
18
Sted
Norge
Lite som slår kjøreturer med lasteplanet toppet med hageavfall, 1400 liter bark eller å komme i dresskledde kundemøter med denne.

TS-pris 33.000

Dodge Dakota V8 2000 mod

Utstyr:
Sommer og vinterhjul
Let.met vinter
Handsfree
Cruise
El vinduer og speil
Hengerfeste
Sentrallås
Og mye mer

Annonsetekst:
Fantastisk arbeidshest selges. Kjøpte denne fremfor tilhenger da vi skulle anlegge hage og den har innfridd på alle måter. Vært en drøm å kjøre.


Nå står den i oppkjørselen foran en ferdigstilt hage og selges på tross av mine egne og mine småbarns bønner om å beholde den som guttebil.
Kraftig V8 bensin. Hissig motor og kul bil som er morsom å kjøre. Bilen kommer seg frem der du vil den skal komme seg frem. Cruisekontroll for den som like det. Handsfree, lett å koble på mobil med Spotify el. for de som ikke kun vil ha radio. USB til mobillader etc. Stort vanntett lasteplan. Med vekt og sikkerhet for trafikk er lastepotensialet enormt. Luken hviler på bakfangeren om du skal frakte lengre artikler.
EU-godkjent, tre seter foran, og masse plass bak. Bilen er foliert, noe rust rundt hjulbuene og i bunnen av døren uten at det har plaget meg. Mulig den kan omregistreres så setene bak blir godkjent for passasjerbruk. Sikkerhetsbeltene står klare og er montert. Da jeg kom hjem fra sommerferie hadde nøkkelen og tenningen stått på så batteriet er helt nytt og har garanti på 4 år.
Min kone mener bilen «står i veien» nå som hagen er ferdig og jeg ikke kjører til jobb lenger. Derfor selges herligheten og er priset deretter. Ta kontakt for eventuelle spørsmål.
163332


163333


163334

163335
 
  • Liker
Reaksjoner: tordfo