DJ II

siggen7 skrev:
Jeg har fått prøvd den på hånden; det er et svært stilig ur, kassen ser nesten ut som 16610, men noe mer avrundet. Den har blitt "stor". Finnes kun i TT eller gull. Prisen på TT er 69500,-. En av mine favoritt ur :D

Men vent litt :eek: Etter den informasjonen Anders kommer med her, betyr det at modellen med hvitt gull-bezel, stål kasse og stål lenke koster 69500 :?: :cry: Var det prisen du fikk oppgitt på klokken på bjerke (modellen med svart skive,stål og hvitt gull-bezel) Kan det være riktig? Mener å huske at den gamle DJ TT koster ca 54000 men da er jo midtleddene på lenken i gull pluss gull-bezel. Da snakker vi formidabel prisøkning :(

69500 er prisen for datejust m/delgull lenke. I stål med hvittgullbezel koster den noe på begynnelsen av femti-tallet. Prøvde den nye suben i delgull for noen dager siden, den kostet 75K, urmakeren kom trekkende med datejusten i delgull som kostet 69500. Mener å huske at DJ II koster noen lapper mer enn GMTen...altså omlag 55K

xe3l skrev:
69500 er prisen for datejust m/delgull lenke. I stål med hvittgullbezel koster den noe på begynnelsen av femti-tallet. Prøvde den nye suben i delgull for noen dager siden, den kostet 75K, urmakeren kom trekkende med datejusten i delgull som kostet 69500. Mener å huske at DJ II koster noen lapper mer enn GMTen...altså omlag 55K

69500,- er for datejust med delgull lenke, det er jeg som roter fordi jeg viste ikke at det finnes en modell med stål-lenke.

Virker som en interessant klokke, som jeg gjerne skulle prøvd. Vet noen om det går an å prøve en slik på bjerke om dagene?

DJ II i stål med hvitt gull bezel koster 54500. SS modellen finnes kun med denne bezelen, ikke med stål bezel.