DIY urmakere bord

Dette kunne jo nesten ikke vært bedre timet da jeg straks skal i gang med samme prosjekt selv! Takk for god inspirasjon :)
 
Veldig bra den der!

Et innspill kan være at Claes Ohlson har små "rekker" med led-lys. Dermed kan du feste godt lys med to-sidig tape under øvre hyller. Rimelig løsning, godt lys og uten generende varme. (Hvis du vil, så kan du kjøpe modellen som også har funksjon for blinkende grønne/røde/blå lys. Denne er med fjernkontroll!)

8-D
 
@Cougarnaut

Jeg ser du har kjøpt inn Capita 10 cm føtter. Jeg regner med at dette er for å ha mellom bordplaten og hyllene i bakkant. Men jeg finner kun Capita 8 cm på Ikea. Er det disse du har eller har de hatt 10 cm tidligere også? Ser også at EKBY ALEX-seksjonen er 11,5cm høy. Har du brukt noen form for spacere her eller kan Capita-føtterne justeres til rett høyde?
 
Redigert av en moderator:
Beklager, det skal bli 11 cm. Da har vi 11, 16 og 21 cm i tysklands IKEA.

CAPITA Bein - 21 cm - IKEA

Typisk. Jaja da får jeg pakke inn noen treklosser eller noe i bakkant.

Uansett skal du ha takk for en god og oppfinnsom oppskrift. Kommer nok til å bygge omtrent samme bordet selv @Cougarnaut. Billig og greit :)

Har en idé om å kanskje lage noen armlener også. Kan oppdatere her inne dersom jeg gjør det :)
 
Redigert av en moderator: