Solgt Diverse remmer 20-22-24 mm

Pippen

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2011
Innlegg
1.884
Sted
Bærum
Har hatt en opprydning i remmene mine, og legger ut en del for salg som jeg ikke bruker lenger.





Natoene helt til venstre er 20mm, den ene kommer uten "låsen", så de selges fortrinnsvis i par.
100,- samlet for de to.

Rem nr en fra venstre (etter natoene): Svart Hirsch Grand Duke 22mm skinnrem med rød stitching og alligatormønster, vanntett til 100, kommer med butterfly clasp (uten noe merke på, men mener jeg bestilte den sammen med remmen).
Nypris er 75usd, tenker 200,- for denne.
--- solgt ---

Rem nr 2: brun Steinhart skinnrem 22mm med alligatormønster og butterfly clasp. 150,-
---- solgt ----

Rem nr 3: Nylig innkjøpt gummireim 22mm fra en på forumet. Bildekkmønster på remmen, helt ubrukt, plastikk er fortsatt på claspen (som er svart). 100,-

Rem nr 4: Svart skinnrem 22mm, alligatormønster og hvit stitching. 100,-
---- solgt ----

Rem nr 5: Svart gummirem 22mm oransj stitching. Ser litt "sailcloth"-aktig ut. 100,-
---- solgt ----

Rem nr 6: Grønn kanvas rem 22mm, med gulaktig stitching. Om jeg ikke tar helt feil er den lagd av Olando. Kun et hull på denne, men er ikke noe problem å lage flere:) 250,-

Rem nr 7 og 8: 24mm no-name skinnremmer. nr 7 er brun med alligatormønster, mens nr 8 er blå/grå med samme mønster. Nr 8 har nok blitt brukt på en 22mm klokke, og bredden er derfor noe mindre enn 24mm (som den egentlig skulle være). 150,- samlet.
----- solgt -----

Om noen skulle være interessert i flere blir det litt kvantumsrabatt.

Hentes i Sandvika-Lysaker-området, eller sendes.
 
Redigert:
Bump
noen solgt, så hvis noen kjøper resten samlet kan de gjerne få dem for 500,- samlet inkl. frakt i boblekonvolutt:)