Dilemma

image-5.jpg

Ikke lett dette... har jo godfeeling på begge disse, men samtidig føles trekløveret nevnt over utrolig nice... Sorry for feil dato på DJen :)

Ikke lett dette... har jo godfeeling på begge disse, men samtidig føles trekløveret nevnt over utrolig nice... Sorry for feil dato på DJen :)

Øy!!! Du er jo strengt tatt dresset opp for alle forhold med disse. Behold dem! Nå kommer det sikkert et eller annet innlegg som sier at du kan bruke Sub til dress - ja, hvis du er James Bond! Hvis ikke - DJ er bedre!!! Disse beholder du! Hold ut - lysten går over til noe helt annet i løpet av ... ja, to uker?:p

Kjør på! :)

Legg PO og DJ ut på billigsalg her på sonen, og kjøp deg en Sub-C :)

haha, stol på oss.

Jeg er egentlig enig i begge sider av av saken, typisk meg! Det er egentlig bare en ting å si her: Spør reptilhjernen og gjør det den sier! Om du angrer, lytt til Moores visdom, dette er ting som kan omgjøres.

Stemmer for ny Sub.

For meg er den like tiltrekkende i dag som da jeg først ble klokkeinteressert.

"For me the sun rises and sets with her, man."

;)

Om datoen på Dj er feil fordi den ikke er brukt siden forrige mnd er vel valget lett her.;)
Suget etter en Sub gir seg nok ikke med mindre du klarer å unngå all eksponeringen fra oss på asylet her.:D