Dilemma! Trenger hjelp

Takk for mange gode råd så langt. Grunnen til at jeg ikke automatisk "swaper" til en Explorer er at jeg er redd grunnen til at magien ikke er helt til stede er den hvite skiven. Jeg kjøpte den for å få en skikkelig sommer-klokke. Nå er det vinter og da passer ikke Milgaussen helt. Er dessverre redd følelsen blir den samme med Exploreren :(

Selg både Milgaussen og Sub'en og kjøp en Explorer med svart skive, så har du klokke året rundt og kan bruke overskuddet til sommer- og vinterferie...:)

Gå fo ExpII med hvit skive er min mening:) (snodig)

Passer til det meste

bilde-40.jpg

Fikk faktisk lurt dama til å bruke exploreren med nato når hun var på julebord, natoen matcha outfiten og da var det greit;)

bilde-47.jpg

Et bilde til
bilde-42.jpg

Sånn.... da var beslutningen tatt!

Den ser ut til å trenge en liten polering og om jeg er heldig med valg av urmaker kan det ligge en liten pakke fra nissen under treet :)

Med andre ord går jeg i mot flertallets anbefalning og velger meg bort fra Milgaussen. Som det så fint ble sagt; "If the magic is gone, it´s time to move along...".

Har man klokke til mer enn tusenlappen handler det om at klokka bør gi godfølelsen når den tas på. Gjør den ikke det blir den liggende i boksen til ingen nytte.
Solgt den får du grarantert (så lenge prisen er den skal være) - så skaffer du deg en Rolex som får blodet til å bruse igjen :)

Personlig liker jeg Explorer II veldig godt. Den går til absolutt alt.