Gratulerer med meget flott Rolex:) Denne står høyt på min liste.
M MrT Støttemedlem Medlem 23. okt. 2013 Innlegg 636 Sted Hamar 22. aug. 2017 #31 Gratulerer med meget flott Rolex Denne står høyt på min liste.
Klokkegutt Medlem 5. okt. 2015 Innlegg 1.211 Sted nord for Sydpolen 22. aug. 2017 #32 Utmerket valg! Blir ikke stort mer riktig enn dette
N n0gga Medlem 13. juli 2017 Innlegg 28 Sted Narvik 23. aug. 2017 #33 Gudjhelpe meg denne er pen! For min del, bare 5-6 mnd igjen...
havarduf Støttemedlem Medlem 8. nov. 2015 Innlegg 1.820 Sted 23. aug. 2017 #34 Vakkert, gratulerer.
time Medlem 22. april 2008 Innlegg 1.484 23. aug. 2017 #35 Endelig blir det fullgrønt hos deg. Gratulerer.
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.215 24. aug. 2017 #36 Callahan skrev: Grattis Klikk for å utvide... Thomas84 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... MrT skrev: Gratulerer med meget flott Rolex Denne står høyt på min liste. Klikk for å utvide... Klokkegutten skrev: Utmerket valg! Blir ikke stort mer riktig enn dette Klikk for å utvide... havarduf skrev: Vakkert, gratulerer. Klikk for å utvide... time skrev: Endelig blir det fullgrønt hos deg. Gratulerer. Klikk for å utvide... Takker. Overraskende hvor varierende den er i ulike lys / vinkler. n0gga skrev: Gudjhelpe meg denne er pen! For min del, bare 5-6 mnd igjen... Klikk for å utvide... Den som venter på noe godt...osv. Reaksjoner: n0gga og Thomas84
Callahan skrev: Grattis Klikk for å utvide... Thomas84 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... MrT skrev: Gratulerer med meget flott Rolex Denne står høyt på min liste. Klikk for å utvide... Klokkegutten skrev: Utmerket valg! Blir ikke stort mer riktig enn dette Klikk for å utvide... havarduf skrev: Vakkert, gratulerer. Klikk for å utvide... time skrev: Endelig blir det fullgrønt hos deg. Gratulerer. Klikk for å utvide... Takker. Overraskende hvor varierende den er i ulike lys / vinkler. n0gga skrev: Gudjhelpe meg denne er pen! For min del, bare 5-6 mnd igjen... Klikk for å utvide... Den som venter på noe godt...osv.
Cuoresportivo Medlem 16. aug. 2014 Innlegg 988 Sted Sørlandet 27. aug. 2017 #37 Gratulerer, dette er Sommerklokka nummer 1
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.215 27. aug. 2017 #38 Cuoresportivo skrev: Gratulerer, dette er Sommerklokka nummer 1 Klikk for å utvide... Takke for det. Ja, selv om den er kun en uke gammel så har den in spirit ikke forlatt håndleddet. Tror den forblir der en god stund til.
Cuoresportivo skrev: Gratulerer, dette er Sommerklokka nummer 1 Klikk for å utvide... Takke for det. Ja, selv om den er kun en uke gammel så har den in spirit ikke forlatt håndleddet. Tror den forblir der en god stund til.