Den store Rom-tråden

@Telemarkshelten - Hva er dommen? - Jeg smakte denne for en god tid tilbake, men syntes den ble litt skarp for min gane. Nå er jeg riktignok ikke så glad i sterk brennevinssmak, så for meg utgår det aller meste av Whiskey.

Har smakt denne før jeg kjøpte den nå. Og den er fortsatt noe av det beste jeg drikker. Syns den er veldig lett å drikke. Og mener at om man ikke i utgangspunktet er glad i ren brun brennevin så kan man like denne. 10 poeng:) Dette er rom ikke whiskey btw:)

@Telemarkshelten - Jada, jeg er klar over at dette er rom :p Min kommentar var myntet på at jeg ikke liker brennevinssmaken så godt, og derfor utgår mye god Whiskey. Dette er årsaken til at jeg syntes rommen kan være rundere og fyldigere :)

Muligens jeg får prøve den ut på nytt - kanskje ganen har eldet.

• Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
@Telemarkshelten - Jada, jeg er klar over at dette er rom :p Min kommentar var myntet på at jeg ikke liker brennevinssmaken så godt, og derfor utgår mye god Whiskey. Dette er årsaken til at jeg syntes rommen kan være rundere og fyldigere :)

Muligens jeg får prøve den ut på nytt - kanskje ganen har eldet.
Åja hehe sorry Misforstod litt der. Ja jeg liker både whiskey og rom. Men rom er uten tvil favoritten. Du får få deg en xo igjen den er knallgod:)

Ny Zacapa eller? Har ikke sett denne før. Denne må testes:) Noe som har prøvet denne?

IMG_0355.PNG

Aktiviteten i den store (?) romtråden tilsier at det ikke er her TS-gjengen henter mest inspirasjon. Men samma det, nå er det fredagskveld med et glass Zacapa 23 på menyen. Min romerfaring er tidligere ganske begrenset til karibiske produkter, slikt sett er denne guatemalaneren et nytt og trivelig bekjentskap (..vel, flasken er nesten tom, så helt nytt bekjentskap er det ikke).
8B1A5596-20D9-445A-A0CC-9396EEF907E3.jpeg