Der er en god klokke-reim-kombinasjon! Bruker min omtrent utelukkende med samme reim :)
seiltid Støttemedlem Medlem 5. sep. 2022 Innlegg 1.461 Sted Østfold 30. april 2026 #361 Loevhagen skrev: Klikk for å utvide... Der er en god klokke-reim-kombinasjon! Bruker min omtrent utelukkende med samme reim Reaksjoner: Loevhagen
Loevhagen skrev: Klikk for å utvide... Der er en god klokke-reim-kombinasjon! Bruker min omtrent utelukkende med samme reim
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.237 30. april 2026 #362 seiltid skrev: Der er en god klokke-reim-kombinasjon! Bruker min omtrent utelukkende med samme reim Klikk for å utvide... Du trigget at jeg lette etter den reima. Fant'n på CNS. God FKM-kvalitet. Reaksjoner: seiltid
seiltid skrev: Der er en god klokke-reim-kombinasjon! Bruker min omtrent utelukkende med samme reim Klikk for å utvide... Du trigget at jeg lette etter den reima. Fant'n på CNS. God FKM-kvalitet.
Cleisthenes Medlem 10. juni 2012 Innlegg 118 i dag kl. 02:06 #363 Hvor lite/mye er den orange Super PH1000 verdt om dagen om man ser bort fantasiprisete annonser?
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.237 i dag kl. 07:28 #364 Fair prising på de tre modellene virker å være at den sorte og den turkise (STC) ligger på 8K og den guke/orange ligger på 10K. Hvis man orienterer seg litt i markedet som er nå, fremstår jo alle disse som et megakupp... Reaksjoner: seiltid
Fair prising på de tre modellene virker å være at den sorte og den turkise (STC) ligger på 8K og den guke/orange ligger på 10K. Hvis man orienterer seg litt i markedet som er nå, fremstår jo alle disse som et megakupp...