Deepsea 116660 og 126660

Det beste ville vært å hatt en sub i tillegg kanskje. Jeg vurderer også differansespørsmålet, men da mellom min 116660 med sort skive og en ny 126660 med blå skive. Dette er også en differanse på 30K.

Har du hatt din lenge, og var du så heldig å få kjøpe den hos ad? Nok er veldig fint bilde, forresten.

Det virker ikke som om mange har denne.

Ser ut som du flesket til å kjøpte deg en:) Gratulerer! Om du har råd, så er jeg enig at klokkeboksen tåler beatere på både 40 og 44mm. Takk, ikke vanskelig og få fine bilder av en slik rå skive.

@Fredrik4628 Takk. Jeg snakket med butikken igår, og de var så hyggelige at de sendte den til meg i posten. Svært fornøyd. Jeg var spent på skiven, men ser allerede etter en dag at den er helt fantastisk fin. Jeg har tynne håndledd, men det får bare være. Den er forøvrig veldig komfortabel å ha på seg, og er bedre balansert enn 116660. Ja, den er tyngre enn Sub og Daytona, men dette blir man vant til etter et par timer. Faktisk synes jeg at det er bedre med litt vekt på håndleddet. Nesten som på åttitallet da jeg likte Bang og Olufsen sine fjernkontroller. (De var tunge)

DeepSea med blå skive altså, virkelig flott ur det der. Er tilgjengeligheten like ille som alle de andre sportsklokkene til Rolex?

Jeg har stått på venteliste siden den dagen den ble lansert på Basel, så det er vel ikke helt rett frem. På den andre siden, så er det kanskje ikke den mest populære modellen, for mange tror den er for stor.

• Liker
Reaksjoner: Waters2k
Gratulerer så mye. Det gikk kjapt. Alltid bra når forhandler leverer varene. I disse ventetider er det kjekt å se nye klokker.

@Kohe321 Takk, denne skiller seg litt ut.

En ytterligere erfaring med DSSD er at den litt corny "original gas escape valve"-teksten er noe som man glemmer at er der. Denne teksten tar mye fokus på bilder, men i virkeligheten er den ikke et problem.

• Liker
Reaksjoner: Kohe321