Hahaha, kan jo ikke være gjort av noen andre enn en fotballspiller :D:D:D
TomB Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.420 Sted Trondheim 22. sep. 2011 #16 Hahaha, kan jo ikke være gjort av noen andre enn en fotballspiller
rkjersem Støttemedlem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.952 Sted Ålesund 22. sep. 2011 #17 Hahahah, sykeste jeg har sett
J jayeff Guest 23. sep. 2011 #18 dafho skrev: Googlet litt rundt etter modifiserte Rolexer og kom over denne skjønnheten her Klikk for å utvide... Nå måtte jeg kaste opp littegranne...
dafho skrev: Googlet litt rundt etter modifiserte Rolexer og kom over denne skjønnheten her Klikk for å utvide... Nå måtte jeg kaste opp littegranne...
dafho Medlem 26. mai 2010 Innlegg 494 Sted Innlandet 23. sep. 2011 #20 Lenken stammer fra en gjeng som lager "smykker" eller mods til Harley´s KarlFr, beklager for at jeg stjal tråden din, men jeg klarte ikke å dy meg!
Lenken stammer fra en gjeng som lager "smykker" eller mods til Harley´s KarlFr, beklager for at jeg stjal tråden din, men jeg klarte ikke å dy meg!
Armanii Medlem 27. juli 2010 Innlegg 15 Sted Oslo 24. sep. 2011 #21 det ble veldig kult med glass på baklokket, men jeg er vel en av de som synes at baklokket ikke skal være av glass. Det gjør det mer mystisk, selv om vi alle vet hva som befinner seg på innsiden
det ble veldig kult med glass på baklokket, men jeg er vel en av de som synes at baklokket ikke skal være av glass. Det gjør det mer mystisk, selv om vi alle vet hva som befinner seg på innsiden