David-Andersen inviterer til eksklusiv visning onsdag 11. mai

Hyggelig! Sendt mail og håper jeg får tid. Tar og turen til Bjerke på torsdag :)

Etter min mening er Zenith en av de mest spennende manufakturene for øyeblikket, så jeg har planlagt å ta turen selv.

Krysser fingrene for at den nye 38 mm vintage A386 inspirerte El Primero chronoen er blant klokkene som har funnet veien til Norge :)

2431710-11756313-thumbnail.jpg

Jeg har dessverre ikke tid grunnet eksamenslesing, men anbefaler alle som kan å ta turen. Var veldig bra sist jeg var der!

Tourbillonen var ikke dum den :)

Zenithen på 38 mm som ble nevnt ovenfor var tilstede, men dessverre virket den ganske liten. Den er markedsført som en kvinneklokke (ikke at det er noe man bør bry seg om).

Ble derimot positivt overrasket over Stratos'en som så veldig mye bedre ut IRL enn på bilder.

201104261109103854.jpg

Tourbillonen var ikke dum den :)

Zenithen på 38 mm som ble nevnt ovenfor var tilstede, men dessverre virket den ganske liten. Den er markedsført som en kvinneklokke (ikke at det er noe man bør bry seg om).

Ble derimot positivt overrasket over Stratos'en som så veldig mye bedre ut IRL enn på bilder.

201104261109103854.jpg

Den var nice :D

Hva er vitale mål på denne? Pris?

Bokstaveligtalt mye klokke for pengene ;) Så absolutt ikke dum ut den der, men for min del er også dia målene for store :(

Takk for en hyggelig kveld igår! Måtte desverre stikke litt tidlig, men det var gøy og se nyhetene fra Zenith :)