Dagens dobbel

Gratulerer!

Dersom det er slik at en enten elsker eller hater Ball urene, så havner jeg definitivt i den første leiren!:p

Tusen takk for alle gratulasjoner.

Gratulerer med tøff Ball klokke:) Bare å finne frem en gammel ball genser nå da, så blir det masse Macro bilder!?

De kommer nok etterhvert. Ikke si at jeg ikke hører på deg. ;)

Grattis med to flotte klokker.
Litt i hver sin ende av registeret, så det er jo ekstra morsomt. :D

Litt variasjon i samlinga må man ha.:D (ihvertfall til jeg finner min nisje)

Kul unboxing av Ball klokken! :D

Jeg husker at jeg tidlig på 80-tallet hadde en Bulova Accutron med glassbakside. Ble dessverre byttet bort på en NATO øvelse mot en kasse røykgranater med BLÅ røyk ! ;) Et kjærkommet "tilskudd" i troppsdepotet til avd. min. (Mimre-mimre...)

Gratulerer med to kule klokker!

:confused: Byttet bort klokke mot røykgranater? Man kan lure på hva i h.... dere drev med.:D

Gratulerer med flotte ur!

Jeg er personlig ikke så glad i gullklokker, men dette så veldig bra ut :) Enjoy!

Ikke jeg heller, men det ble denne av to grunner:
Jeg likte den og så var det det med reservedeler. Jeg har lyst å ha en sånn klokke om en del år og da er det greit å ha en i gull. Har lest her at det er manko på reservedeler og at gullklokker blir priotert.

Det var det. Hva nå?:?:

Gratulerer med en helt anderledes unboxing, her forventet jeg hvertfall en Sub, men tro meg når jeg sier at jeg ble ikke skuffet i det hele tatt! Gøy med noe ikke alle andre har!

Gratulerer. NOS Bulova - det er virkelig en sjelden godbit. Lyden fra den er som dommedagsdatamaskinene til en Bond-skurk :D

Stilig utboksing.:D Grattis.
Takker.:D

Gratulerer med en helt anderledes unboxing, her forventet jeg hvertfall en Sub, men tro meg når jeg sier at jeg ble ikke skuffet i det hele tatt! Gøy med noe ikke alle andre har!
:D Skulle gjerne kommet med en Sub-unboxing men i dette galskapet er det av og til greit å finne glede i billige klokker og. I hvertfall for lommeboka.:D

Gratulerer. NOS Bulova - det er virkelig en sjelden godbit. Lyden fra den er som dommedagsdatamaskinene til en Bond-skurk :D
Ja, den er det. Kommer nok aldri til å kvitte meg med den klokka så det var viktig å finne en NOS.
Lyden er fantastisk. Det er bare å bestille ny reim (stoler ikke på den gamle, råtne, og de andre er søppel) så kan jeg sove med den.;)

Er jo nesten som det er litt sant. var det ikke noe sånn som at Nasa brukte en liknende teknologi i sine satelitter, og de stopped Bulova fra å lansere Accutron for at russerne ikke skulle stjele teknologien til deres satelitter.

Kule klokker begge to, gratulerer Agassiz