Lekkert UJU,
Aquatimereren er virkelig lekker.
Kjenner det er noen kroner som brenner forferdelig på klokkekontoen nå.
( takket være dere )
Takker.
Glad for å kunne hjelpe til med å tømme kontoen.
Lekkert UJU,
Aquatimereren er virkelig lekker.
Kjenner det er noen kroner som brenner forferdelig på klokkekontoen nå.
( takket være dere )
Lekkert ur![]()
Gratulerer med flott IWC
Men du har klokken på feil arm! Det er ikke likegyldig hvilken arm du bruker klokken på. Fra fabrikk er alle mekaniske klokker regulert for å brukes på venstre arm. Bruker du klokken på høyre arm vil den ikke gå like nøyaktig. Om du vanligvis bruker klokken på høyre arm må den reguleres på nytt.
Sweet aas candy!!!!!!
Flott, gratulerer
Pokker, må finne en annen medisin mot avensyke snart.
PC, internett og visa fungerer ikke lenge nok...![]()
Fantastisk kul klokke, liker titan
Her e en til som altid hadde klokka på höyre arm, helt ok
Den er bare herlig, med titan og de gule detaljene. En meget god venn har en maken og den er übercool live!
Gratulerer, UJU!
deBalzac: dine innlegg er alltid så utrolig lærerike! Hvor tar du kunnskapen fra?
Uansett; fortsett med dine lange og (positivt) belærende innlegg!![]()
Den er "berre lækker" UJU
Gratulerer![]()
Grisefeeeet UJU! Grattis!
Gult er kult!!!![]()
Grattis med en feiende flott klokke!!
Den der er rå!
Gleder meg til Bjerke åpner ny butikk her i Bergen snart..Med IWC![]()
GRATTIS med feet klokke, så selv på denne da klokkemanien startet for fullt, men endte med Pilot'en..
Faen...nå MÅ jeg bare skaffe meg en ny klokke jeg og....trodde jeg skulle "slippe" unna med et år siden siste anskaffelse, men dette betyr "krig"....
Men hva...nå har dere (Mogens og UJU) "tatt" 2 av mine store favoritter...da må det bli enten den nye Sub'en (Rolex) eller en IWC 7-dager...og der røk de neste 3 årenes feriebudsjett. Tror ikke kona blir særlig glad![]()
Veldig pent! Et litt forsinket grattis fra meg også!
Gratulerer med ny klokke
Jeg saa paa denne paa Keflavik i dag. Selv om jeg ikke er noen krono-fan, saa maa jeg beroemme den for fantastisk finish!![]()