Selger her en utrolig spennende Corum Admirals Cup. Klokken sitter meget godt på armen, og her får man utrolig høy kvalitet for en knallbra pris. Klokken er 40mm, og bærer meget godt på armen.
Utrolig kult med seilerdetaljene, et ordentlig blikkfang og samtaleobjekt. Klokken er tatt ut av AD i 2009. Her får man komplett pakke med ytter og innerboks, garantikort, booklets og alt som måtte følge med.
Tilstand: Jeg har ikke kjennskap til servicehistorikk. Tok den med til Urmaker Næss 30.08.18. Trykktestet og holder tiden meget godt ifølge urmaker ved bruk av timegraph. Klokken har godt med hairlines, men vil se tilnærmet ny ut etter en polering. Et minimalt merke i glasset kl:11, sees kun i en spesiell vinkel og datohjulet kan ha behov for en minimal justering. Dette er ikke noe jeg har brydd meg om, men greit å være klar over.
PRIS: 12 900,- Noe som må sies å være latterlig billig!!!
- Bytte kan vurderes, noe høyere pris. Verdt å merke seg nypris på denne var over kr: 50 000 ,-
DIAMETER PÅ KASSE U/KRONE: 40mm.
ALDER/KJØPT: 2009
URVERK: Automatisk
HØYDE: 14mm
GLASS: Safir
BEZEL: Stål
FUNKSJONER: Dato
FARGE PÅ SKIVE: Mørk blå
PAPIRER/BOKS/: Ja
DETALJER OM LENKE/REIM: gummi / silikon
Bare å ta kontakt for en hyggelig prat. Kun gode referanser her.
Utrolig kult med seilerdetaljene, et ordentlig blikkfang og samtaleobjekt. Klokken er tatt ut av AD i 2009. Her får man komplett pakke med ytter og innerboks, garantikort, booklets og alt som måtte følge med.
Tilstand: Jeg har ikke kjennskap til servicehistorikk. Tok den med til Urmaker Næss 30.08.18. Trykktestet og holder tiden meget godt ifølge urmaker ved bruk av timegraph. Klokken har godt med hairlines, men vil se tilnærmet ny ut etter en polering. Et minimalt merke i glasset kl:11, sees kun i en spesiell vinkel og datohjulet kan ha behov for en minimal justering. Dette er ikke noe jeg har brydd meg om, men greit å være klar over.
PRIS: 12 900,- Noe som må sies å være latterlig billig!!!
- Bytte kan vurderes, noe høyere pris. Verdt å merke seg nypris på denne var over kr: 50 000 ,-
DIAMETER PÅ KASSE U/KRONE: 40mm.
ALDER/KJØPT: 2009
URVERK: Automatisk
HØYDE: 14mm
GLASS: Safir
BEZEL: Stål
FUNKSJONER: Dato
FARGE PÅ SKIVE: Mørk blå
PAPIRER/BOKS/: Ja
DETALJER OM LENKE/REIM: gummi / silikon
Bare å ta kontakt for en hyggelig prat. Kun gode referanser her.
Vedlegg
Redigert: