En utmerket antirefleks behandling, både på inn- og utside.
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.704 Sted Oslo / / Bergen 5. nov. 2011 #1 En utmerket antirefleks behandling, både på inn- og utside.
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.413 Sted Vestlandet 5. nov. 2011 #3 Herlig klokke. Absolutt noe av det feteste som er å få tak i.
Moore Medlem 3. aug. 2009 Innlegg 2.887 Sted Planet Earth 5. nov. 2011 #5 Vakkert! Det er som om man ser rett inn på dial, og det skaper en svært så elegant effekt. Nesten som du kan berøre viserne. Som til og med et bilde klarer få frem. Et nydelig ur i all sin helhet!
Vakkert! Det er som om man ser rett inn på dial, og det skaper en svært så elegant effekt. Nesten som du kan berøre viserne. Som til og med et bilde klarer få frem. Et nydelig ur i all sin helhet!
dafho Medlem 26. mai 2010 Innlegg 494 Sted Innlandet 6. nov. 2011 #8 Utrolig flott klokke Brio Det er noe med power reserve på IWC med 7-daysverk som trykker på knappene mine (hvis det er lov å si)
Utrolig flott klokke Brio Det er noe med power reserve på IWC med 7-daysverk som trykker på knappene mine (hvis det er lov å si)
S Sponon Støttemedlem Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.577 6. nov. 2011 #9 Veldig flott coating, Brio. dafho skrev: Det er noe med power reserve på IWC med 7-daysverk som trykker på knappene mine (hvis det er lov å si) Klikk for å utvide... Jeg er så enig. IWC er en av veldig få som klarer å få en PR på urskiva til å se delikat ut.
Veldig flott coating, Brio. dafho skrev: Det er noe med power reserve på IWC med 7-daysverk som trykker på knappene mine (hvis det er lov å si) Klikk for å utvide... Jeg er så enig. IWC er en av veldig få som klarer å få en PR på urskiva til å se delikat ut.