Cartier Santos medium

Gratulerer med nydelig ur! :love: Har vært i tankene siden jeg så den på Timepiece Gentleman på Youtube...
 
Gratulerer! Virkelig flott (y)
Gratulerer med flott Cartier :)!!
Gratulerer med en vanvittig flott klokke! :love:
Nydelig! Grattis!
Gratulerer! Santos er helt rå, står på ønskelisten her også. Prøvde en helgull variant i Lisboa, utrolig flott men akk så dyr.
Gratulerer med lekker Santos :)
Grattis, flott pilotklokke der ;)
Nydelig! :love:
Gratulerer så mye med en tidløs klassiker.
Nydelig! :love:
Gratulerer så mye med en tidløs klassiker.
Hjærtelig takk dere. Strålende fornøyd!:)
 
Jeg tror det var den som åpnet øynene mine, og jeg har også siklet, samtidig som bevisst har ventet. Kanskje på tide å gjøre noe snart?

Gratulerer så mye!
Min anbefaling for meg som er inhabil er å kjøre på. Klokken er sporty, men samtidig veldig elegant. Lenka er 10/10 og sålangt det beste jeg har prøvd.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Mange takk. Da vil jeg anbefale å se denne :)
Jeg tror det var den som åpnet øynene mine, og jeg har også siklet, samtidig som bevisst har ventet. Kanskje på tide å gjøre noe snart?
Det er "problemet" med videoskapere som You'reTerrific for klokker.. Han er enormt flinke til å åpne øynene dine og virkelig vise frem på en attraktiv måte. Er ikke få klokker jeg får lyst på etter å ha sett noen av hans videoer.
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71
Det er "problemet" med videoskapere som You'reTerrific for klokker.. Han er enormt flinke til å åpne øynene dine og virkelig vise frem på en attraktiv måte. Er ikke få klokker jeg får lyst på etter å ha sett noen av hans videoer.
I mine øyne er han den beste filmskaperen i klokkeverden på youtube. Fantastisk flink!
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71
Santos er for «stor» til at den medfølgende remmen klarer å se bra ut syns jeg. Blir litt veik kanskje? Ville uten tvil kjørt på med mer eksotiske remmer her. Cartier har mange fine i forskjellige skinn fra alligator/krokodille for de som liker slikt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreasvikan
Santos er for «stor» til at den medfølgende remmen klarer å se bra ut syns jeg. Blir litt veik kanskje? Ville uten tvil kjørt på med mer eksotiske remmer her. Cartier har mange fine i forskjellige skinn fra alligator/krokodille for de som liker slikt.
Str kan sammenlignes med dj36. Sitter perfekt
 
Godt kjent med størrelsen, tenkte mer på at remmen blir litt "veik" på klokke i mine øyne. Den tåler definitivt litt mer tekstur og "boldness" på godt norsk :)