Reservert Carbon gravel racer (sykkel)

Ceramic

Støttemedlem
Medlem
28. mars 2012
Innlegg
1.664
Impulsköp denna i starten av Covid 19 lockdown.

Cykeln är helt topp. Kvick och lätt, funkar verkligen till allt och du sitter relativt behaglig på den.

Lite beroende på vem du frågar så var denna cykeln mitt bästa köp men även mitt sämsta köp. Torskat ditt totalt på grus cykling. Haft samma klocka på armen i 2mnd. Cyklar till jobb, från jobb, till bhg och klipper gärna 40-50 km uppe i Nordmarka varje kväll (helger och ferie inkluderat)
Tidssonen har byts ut mot terrengsykkel.no och annat. Pengarna spenderas på rapha kläder och carbon delar.

Naturligt nog så seglade ny cykel upp på listan som nice to have. Och vi vet ju alla att nice to have. Blir need to have.

Att det var mitt sämsta köp är åsikten till min bättre halvdel. Att jag nu i tillägg till ”klock-bloggen” som hon kallar ts också sätter av tid till detta flyger inte så högt i hemmet. Nu när ny cykel är i hus måste denna ut asap.
Annons till Finn under. Cyckel säljs fortfarande hos Anton sport. Pris 24 999,- denna är som sagt köpt mars i år. Ligger på Finn till 14 500 vilket jag tror är relativt ok. Kan gå ner lite till här. Inbyte är ej aktuellt. Men för totalt 132k slänger jag med en komplett panerai 197

se Finn annons för detaljer.
735C7638-3D6F-4C8B-9E75-CF0B85A8BDD8.jpg
 
  • Haha
Reaksjoner: Larsnie