Call of Duty

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Innlegg
4.533
Sted
Kongeriket Norge
Etter at PS kontrolleren har støvet ned på hylla i over 12 år, dog nå med en oppgradert PS, har gnisten kommet tilbake og er i full gang igjen. Eneste som er kjipt er at sønnen min er vestentlig mye bedre enn meg og at det tar mye tid.

Om noen her inne spillet og vil ta en runde VG eller WZ med meg/oss, så send meg en melding. Morro å være tilbake til frustrasjon, glede og «raske» reaksjoner. Merker jeg er blitt gammal, men k/d (eller e/d som det så politisk korrekt heter nå) kommer seg selv om kidsa er mye bedre og raskere i avtrekkern

«Prosara C4» for dem som husker den
 
Redigert:
  • Elsker
Reaksjoner: Jon Henrik
Hva tenker dere om å bruke kontroller med paddles? Om noen har testet, hva er deres erfaringer? Merker at uansett hvor mye jeg trener bevegelse, så er fingrene for stive og henger ikke med på slide cancel og bunny hops slik de ville gjort for 15 år siden. Har sett litt på Scuf som virker bra og er en leverandør som Sony har godkjent for ekstrautstyr. Koster greit mye, så vil være sikker før jeg bestiller.
 
  • Liker
Reaksjoner: Skoggy
Scuf er bra, men som du skriver; de koster greit mye. Jeg brukte lang tid på å venne meg til å spille med paddles, da muskelminnet hele tiden søkte knappene, så ha i minne at det vil ta noe tid før det går av seg selv. Rent praktisk så er det raskere med paddles, så noen ms vil du tjene inn i fights.
Om du/dere ikke har noen å spille med, send meg en melding, så kan jeg være med. Har egentlig gitt meg, men kan være med på moroa så lenge det ikke blir for seriøst.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Endte opp med det litt rimeligere alternativet fra Battle Beaver. Samme merke som de i COD-ligaen spiller med, selv om de er sponset av Scuf, så da er det sikkert mer enn bra nok for en avdanka CODer som meg. Bra for meg med knapper istedenfor paddles, samt med smart triggers og bumpers. Ser greia med muskelminne, men håper det skal gå greit siden det er så mange år siden jeg spilte aktivt. Humrer litt for meg selv når jeg spiller, for jeg gjør fortsatt de samme taktiske valgene under rundene. Like dum hver gang.

Vi får lage et lite useriøst TS-lag da vettu @Skoggy, så får vi se hvor mange gamle gamere som tørker støvet av kontrollerne. Bra å få aktivert de gamle hjernecellene igjen. Sikkert også noen unge aktive gamere her inne som skyter fletta av meg og som vil være med og le litt sammen

Bare å adde: Qwestern på PS i alle fall. Kontoen har ligget brakk i MANGE år, men heldigvis hjalp Sony meg å få den tilbake. Kan adde meg via Activision og BattleNet også, men husker ikke nummeret bak # akkurat nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Skoggy
Kjenner meg overhoooodet ikke igjen i det du skriver om dumme beslutninger.
Jeg spiller på PC, så vi får ta det via Activision eller BattleNet. Når det passer deg.
Kult om vi får med flere også, kan jo fort lage en server i Discord.
 
  • Haha
Reaksjoner: Qwestern
Endte opp med en med standard oppsett fra Battle Beaver og min k/d har økt drastisk til nå over 1. på ranked play hc på s/d, hardpoint og control. Ikke så verst for en gammel krok i 40 åra. Eneste jeg har kjøpt i tillegg er grip tape for "paddle" knappene
 
  • Liker
Reaksjoner: cmarcussen
Om dere spiller multi-player som team deathmatch, domination og hardpoint add gjerne @kim5un6 spiller på ps5. Akkurat starta igjen jeg også etter mange år. Går noe tregt her også kontra tidligere Mvh.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Om dere spiller multi-player som team deathmatch, domination og hardpoint add gjerne @kim5un6 spiller på ps5. Akkurat starta igjen jeg også etter mange år. Går noe tregt her også kontra tidligere Mvh.
Går mest i DMZ og Ranked Play, men kan adde deg. Er vel en gjeng på 20-30 stykker som spiller sammen