Rolexen og omegaen skal ha automatiske, mekaniske urverk. Det vil si, ingen batteriOg for en newbie som meg, vil dette si at den er ødelagt og må til en urmaker?
(Smilefjes for og ikke virke altfor bitter)
Rolexen og omegaen skal ha automatiske, mekaniske urverk. Det vil si, ingen batteriOg for en newbie som meg, vil dette si at den er ødelagt og må til en urmaker?
Takk! Da er det bare 2 jeg gidder å bruke litt tid på.Plasseringen av dato på Omegaen "lider" av en vanlig feil; plassert for nær sentrum grunnet bruk av urverk med mindre diameter. Det vil si quartz urverk. Dette høres ikke riktig ut for et CoAxial-urverk.
Rolex sitt forstørrelsesglass for dato skal forstørre 2x. Dette ser ut til å stemme. Rist på klokken. Går sekundviseren jevnt? Og fortsetter med det en liten stund? Det å bytte batteri på denne rolexen vil i så fall være meget kostbart. (Dette siste var en spøk. Rolex skal til orientering ha mekanisk urverk. (Som Omegaen du viser til)).
8
Skarpt syn der...nå kommer jeg litt sent til festen, men registrerer at selv om vi skulle latt all tvil komme Omegas estetiske sans til gode og antatt at de hadde plassert datovinduet på en modell så langt inn mot senter av skiven - så ville de neppe skrevet 'Seanaster' på skiven. Jeg klarer ikke å lese teksten på noen annen måte bildet trådstarter la ved...
...nå kommer jeg litt sent til festen, men registrerer at selv om vi skulle latt all tvil komme Omegas estetiske sans til gode og antatt at de hadde plassert datovinduet på en modell så langt inn mot senter av skiven - så ville de neppe skrevet 'Seanaster' på skiven. Jeg klarer ikke å lese teksten på noen annen måte bildet trådstarter la ved...
Dermed er det avklart at dette er den ultra sjeldne modellen som er har verdi som....
Blir svært overrasket hvis de ikke er ekte, på Rolexen har han til og med certifikatet
Hvis du kunne lagt ut et bilde av dette sertifikatet hadde det vært fint.
Er litt nysgjerrig på hvordan det ser ut...