Bytte visere på SMP300c til PO

Medlem
25. des. 2011
Sted
Fredrikstad
Har jeg blitt helt tullete eller hva synes dere.

Er veldig fornøyd med min SMP300c blå.
Den ble valgt fremfor en PO pga tykkelse på kassen. Og jeg liker klokken godt, bortsett fra viserne. Synes PO viserne er mye penere.

Har vært innom i Moss for å høre, og kan få på plass nye visere for ca 1000lappen... Hva sier dere? Keep it original or make a Franken????

Alternativ to er å sette på sverdvisere..... (De finnes jo i 300 serien fra før)

Har jeg blitt helt tullete eller hva synes dere.

Er veldig fornøyd med min SMP300c blå.
Den ble valgt fremfor en PO pga tykkelse på kassen. Og jeg liker klokken godt, bortsett fra viserne. Synes PO viserne er mye penere.

Har vært innom i Moss for å høre, og kan få på plass nye visere for ca 1000lappen... Hva sier dere? Keep it original or make a Franken????

Alternativ to er å sette på sverdvisere..... (De finnes jo i 300 serien fra før)

Go for it ;)

Pass på at du får visere med blå lume så de matcher skiven. Tipper du må få tak i visere til "PO Liquidmetal" eller "PO Quantum of Solace". Vet ikke hvor lett det er, Swatchgroup har blitt strengere på deletilgangen.

Ser ikke noen grunn til at du ikke skal bytte om du vil det. Du beholder jo de gamle viserene, så det blir jo ikke akkurat "franken". Mer en "mod".

@c--f
1bed2037_do-it.png

Redigert av en moderator:
DO IT!

Om du ikke liker resultatet, er det bare å bytte tilbake. PO visere går sikkert som "varme hvetebrød" på K/S! :cool:

Har en Seamaster Electric Blue, finnes det helt rød/orange/gul original Omega sekundviser som passer på?
Tror det kunne gitt et enda friskere uttrykk. Har også fundert på å bytte til w/g bezelen fra AC utgaven. hva tenker man om slikt?

Støtter opp om JUST DO IT;) Og vi gleder oss til å se resultatet! Tror det kan bli veldig stilig.

Oioi.... Takk @crown guard Dette begynner å friste. Det eneste er at PO er større enn SMP då viserne vil gå forbi og helt ut til kanten på minuttmatkeringene.

Oioi.... Takk @crown guard Dette begynner å friste. Det eneste er at PO er større enn SMP då viserne vil gå forbi og helt ut til kanten på minuttmatkeringene.

Det tror jeg egentlig ikke! :) Kanskje diameteren er større en 300M, men skiven er samme størrelse tror jeg.

Her illustrert av noen "snitt" av 2 bilder tatt fra omega.com. Man kan se at PO er litt større, men viserene blir akkurat riktig på 300M

nfzHx92.png

Samme størrelse på skiven, men annerledes størrelse på klokken.

pBtwl3q.png

Minuttviseren vil ligge akkurat riktig med minuttmerkene.

cKaUNaq.png

Kjør på sier nå bare jeg! :)