Størrelsen på DSSD er mildt sagt omdiskutert. Mange har hatt den og mange har solgt den igjen nesten like raskt. Enkelte her har sogar hatt den flere ganger...
rkjersem her på forumet har hatt både DS og Breitling SA og om ikke jeg husker helt feil er nok SA langt mer komfortabel iflg han. Det har vært endel diskusjon rundt dette uten at jeg klarer å finne trådene her og nå...
Du må i alle fall prøve klokka og være innenforstått med størrelsen før du bestemmer deg, ellers er sjansen stor for at du ikke blir tresiffret prosent fornøyd. I alle fall om dette er ei klokke du ser for å ha i mange år.
Har forøvrig ingen personlig erfaring med klokka. Har ikke en gang sett den i live...
Lykke til med jakten på drømmeklokka
Kan bekrefte dette!
Jeg har hatt den 3 ganger og har solgt den like fort.
Jeg elsker utseendet og den ser helt rå ut. Men når man får den på hånden synes jeg den rett og slett blir ubehagelig i lengden.
SA har jeg også hatt 3 ganger og denne er både større og tykkere, men virker mindre og tynnere grunnet at den ligger bedre på hånden. Som andre sier, det føles som at Deepseaen rett og slett er en klump på håndleddet.
Dra og prøv ut klokken først, da finner du raskt ut hva du føler.
Lykke til !