Bytte urverk SEIKO SNK

Medlem
7. april 2020
Innlegg
187
Sted
Telemark
Heisann, sønnen min har en SEIKO SNK- som nå henter inn over en time i løpet av døgnet. Har vært innom urmakeren, Saastad, da jeg tenkte den var magnetisert. Det var den altså ikke var beskjeden der.
Blir litt voldsomt å koste på service på en sånn, men kanskje det finnes noen moddere her som har liggende 7S26 urverket til seiko?
Blir ikke det ofte byttet til fordel for NH35/36? Ta kontakt hvis du kunne tenke deg å hjelpe med et lite lavkostprosjekt.
Mvh Jørgen.
Link til aktuell klokke hos CW.
 
  • Liker
Reaksjoner: rabbadamtimtim
Som et ny klokke mener du? @rabbadamtimtim

Nå handlet jeg en annen liknende modell til ham- som kanskje dukker opp etterhvert så han i det minste får klokke på armen igjen.
Ja like greit med ny klokke.
urverk 4-500,-
Frakt 300,-
Jobb - 4-500,-

Skive og hender skal av/på, støv etc på innside av glass tilkommer så det må bort, urverket på stilles så det går korrekt.
Viktigste er som du nevner at kid’n får en på armen fort! :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Da fikk poden endelig klokken sin på armen. Valgte en klokke fra Long Island Watch, dere vet han som lager uendelige varianter av SKX Homage/kopier etc. Han har jo også noen klokker som kanskje ikke ligner på så mye annet, og til en 10-åring ble det Safirglass foran og bak, NH36 og litt lume sammen med lettleste tall og visere.
00AA009C-08FF-4C71-B819-9C423FD82FDE.jpeg