Bryllupsantrekk

Ser du har allerede bestemt deg for antrekk. Bra valg! Selv ville jeg da valgt å gå all-inn på detaljer. F.eks. slips og tørkle i samme farge som brudekjolen. Og ja, skjorta må være hvit.

Gratulerer!

Ninja: ser UJU nevner det samme, (litt treg jeg og).

Redigert:
Ang. klokke så synes jeg du burde bære et ur som du ønsker å videreføre i arv, i hvertfall ha samme betydningen kanskje. :)

Edit: En litt annen vri på dressfarge kan være blå. Typ lik som i "I Love You, Man".

Guys_wedding.jpg

Redigert:
F.eks. slips og tørkle i samme farge som brudekjolen. Og ja, skjorta må være hvit.
Mnja... pass nå for all del på at ikke slips og tørkle er i samme farge og mønster som hverandre, da, med mindre du vil se ut som en posterboy for tysk "konfeksjon". :)

Jeg ville helt klart gått for smoking. En smoking må nødvendigvis ikke være svart, marineblå er likeså bra. Mitt valg hadde vært en dyp marineblå smoking, med sorte satengslag av type sjal. Jeg hadde kjørt sløyfe og sokker(sløyfe og sokker skal alltid matche ;)) i samme stil som brudens kjole. Skjorte og tørkle i hvitt. Sko er et lett valg, helt enkle svarte oksfords gjør antrekket komplett, samtidig som det blir litt "casual." På armen ville jeg også hatt en helt ny dressklokke for anledningen.
Det eneste man må passe på med dette antrekket, er at man fort kan bli finere enn bruden. Og DET vil vi vel ikke ha noe av?!? ;)