Breitling Superocean

Medlem
30. juni 2008
Innlegg
770
Sted
Kristiansand
Jeg har hatt lyst på en Breitling lenge, men siden jeg er skapt med tannpirkerhåndledd så har jeg aldri engang giddet å prøve en.
Vel, hadde meg en liten kjøretur igår og endte innom Arendal og vil du ikke tro at de hadde en Breitling forhandler der :mrgreen:
Utvalget var bra og jeg prøvde de fleste modellene opp til 42mm, og utrolig nok passet de som hånd i hanske!
Jeg var ekstatisk og før jeg fikk tenkt meg om hadde jeg ropt ut "Jeg tar`n!"
kunne bare ikke motstå når jeg fant en Nos Superocean med svart dial.
Jeg bare digger vekten på denne, den er virkelig massiv, men alikevel utrolig godt balansert på håndleddet :D
Har aldri vært noen stor "Bling" tilhenger, men klokkene ser mye bedre ut i vanlig lys enn når de står i monteret med spotter på.
Hadde selvfølgelig sett at kassen og lenka var børstet, men etter en tids bruk blir det nok litt skraper og slikt som døller det hele ned.
Den doble AR coatingen på glasset gjør at det ikke ser ut som det er noe glass i det hele tatt og en titter rett på skiva, litt merkelig men
stilig :D

20090407-DSC_0003.jpg


20090407-DSC_0020-2.jpg


Lenka er bare smekker
20090407-DSC_0033-2.jpg


og det obligatoriske wristshotet
20090407-DSC_0036.jpg
 
Virkelig en lekker klokke du har skaffet deg. Gratulere så mye :) Hadde samme klokken bare med blå skive for en stund siden, men ble fort solgt da jeg fant ut at svart skive faller meg mye bedre :) Kos deg i påsken med nyvinningen 8)
 
superocean er en av få Breitling jeg ikke synes det er for blingbling...

Den er utrolig fin.. enjoy!
 
Seriøst lekkert ur det der, og den sitter jo som et skudd på armen din! Grattis!!

Thor